Saturday, December 31, 2011

#SaveSgor : MAHASISWA TAK KESAH BERKETUAKAN PELANGGAN CHINA DOLL?

Jom dengar mamat ni cakap pasal isu turun bendera..


Kau tak mau komen pasal isu pemimpin kau main china doll ka kawan? Cuba kau tengok gambar kau kat bawah ni bersama pemimpin kesayangan kau..


Berpuluh-puluh penipuan yang pemimpin kesayangan kau buat ni kau tak fikir ke mahasiswa satu Malaysia pon meluat tengok muka dia..ada kau kesah? Muka pemimpin kesayangan kau ni jugak yang keluar kat video seks main dengan pelacur China kau ada kesah? Projek 16 Sept kau ada amik kesah?


Kalau kau nak tegakkan kebebasan akademik la, mansuhkan AUKU la..adakah semua mahasiswa nak? atau Bos kau tu yang nak?

Bila masa mahasiswa seMalaysia ni lantik kau untuk wakilkan diorang ni? kalau mahasiswa susah kau ada tolong? ada bagi bantuan?

Tengok gambar bawah ni..tak habis-habis berdemo...kelas macamana? Macam gini ke nak jadi pemimpin mahasiswa?
Lepas tu main langgar je masuk universiti-universiti lain buat onar..



Jangan lah nak tagih sokongan mahasiswa, tapi masa mahasiswa susah takde duit dan takde tempat nak sambung belajar kau hilang entah ke mana..orang macam ini kah yg patut dilantik jadi pemimpin..tah datang ceruk mana..tau-tau dia sendiri akui dia wakil mahasiswa..pigi dah..

Friday, December 30, 2011

#SaveSgor : BUKTI PAS NAK KUASA JE, BUKAN NAK BANTU RAKYAT


"Apa yang diumumkan oleh (Perdana Menteri Datuk Seri) Najib (Tun Razak) (bantuan) sebanyak RM500 itu, saya minta rakyat terima.

"Yang gantung (kain rentang) tu mengarut sahaja...nak bagi berapa pun ambil tapi bila mengundi, undi bulan,"

Ni Nik Aziz yang cakap..Apa maknanya ni?...kalau difikirkan mungkin ianya tampak mudah..tetapi sebenarnya ia memberi makna yang sangat besar kepada seluruh rakyat Malaysia.

Senang cerita macam gini: BN membantu rakyat, PAS hanya mahu kuasa.

Persoalannya, adakah rakyat hendak undi parti yang hanya hendakkan kuasa tapi tak mau bantu rakyat?

Kalau bukan gilakan kuasa, kenapa ada rakyat tinggal dengan kambing di Kelantan?


#SaveSgor : ANWAR BAKAL BEBASKAN MASJID AL-AQSA?

Pemimpin macam gini nak bebaskan al-Aqsa?nak satukan dunia Islam?

Entah tak tau nak cakap apa..ujian dalam hidup kita ini semuanya dari Allah SWT. Dan hanya Dia lah yang Maha Mengetahui tentang apa yang bakal berlaku kepada kita di dunia dan di akhirat. Namun tidak bagi seorang Ustaz PKR. Dia bukan sahaja tau pemimpin yang bakal membebaskan masjid al-Aqsa di Palestin, bahkan dia tahu bahawa pemimpin yang dia sebut itu dalam fasa terakhir ujian untuk dia menjadi pemimpin yang akan membebaskan al-Aqsa.


Aduii..budak sekolah rendah pon boleh Badrul AMIN dia ni PENIPU & POYO..anda mau percaya?

agak-agak PAS nak kata apa agaknya?

Thursday, December 29, 2011

#SaveSgor: BOHONG ITU IBADAH BAGI PAS

Kalau tak putar...bukanlah PAS namanyeeeeeeeeeee...

Laporan Haramkah/ARAKah/HaramjadahDaily...


Konon nak mengabui mata-mata pengikut tegar dan taksub PAS yang hanya baca Harakah sahaja, kononnya masalah Hassan Ali dengan PAS selesai..dan di selesai oleh Nik Aziz..

Baca kat bawah ni pulak.. 


Nampak tak spin oleh Haramkah ni? Ini ke cara Islam? 

Kata nak perjuang Islam, tapi penipu tahap mengalahkan Yahudi! Sekarang ni siapa yang putar Alam? Harakah atau Nik Aziz?

Bermakna, kemelut pemberontakan Hassan Ali ini benar-benar gugat PAS lah ye? Sampai Harakah terpaksa SPIN maut punya kisah Hassan Ali dan Nik Aziz..

#SaveSgor : MASALAH ANWAR, MASALAH RAKYAT?

Asyik-asyik nak selamatkan Anwar je..dia sedap main sana, main sini, lepas tu sibuk nak suruh rakyat selamatkan dia..habis tu bila dia nak selamatkan rakyat pulak? Cuba tengok Sam Ketot Barua Tegar Anwar ni cakap 

"Dalam kempen ini kita mengajak rakyat untuk menunjukkan solidariti di mahkamah pada 9 Januari jam 7 pagi nanti. Saya juga menyeru seluruh rakyat tidak kira berada di mana pun tanpa mengira kedudukan mahupun kaum turut dalam kempen tersebut dan hadir memberi sokongan kepada Anwar."..

Rakyat ada macam-macam masalah..takkan asyik nak sibuk dengan masalah dia je? Kata Pakatan Rakyat..patut pakat-pakat tolong rakyat lah..bukan suroh rakyat pakat-pakat tolong dia..puiih!!



Ini macam ka mau jadi PM? Pigi dah..

Jom kita tengok setakat mana rakyat nak sokong Anwar..

Tuesday, December 27, 2011

#SaveSgor : PAS MEMBAWA AGENDA BARU

Agenda Baru PAS..

DUIT..


RUMAH BESAR..(ni rumah YB PAS Dato Anuar Tan Abdullah)

KERETA BESAR..PM pon pakai Perdana je..Nik Aziz dan Azizan pakai Mercedes woo..

dan last sekali..

AMOI..



RAKYAT BOLEH PERGI MAMPUS...


SEKIAN..


Friday, December 23, 2011

#SaveSgor: KERAJAAN BN BERI KPD RAKYAT, PAS POW RAKYAT

Malas nak cakap..tengok lah ni..tak kira parti apa, PAS ke, BN ke ape ke..kerajaan bagi je bantuan..semua dapat merasa..

Rakyat Sabah berhimpun untuk mendapatkan bantuan RM100 untuk anak-anak ke sekolah dari Kerajaan BN

Bantuan Persekolahan RM100 di Sabah

Bantuan Persekolahan RM100 di Ampang

Bantuan Persekolahan RM100 di Terengganu..


PAS pulak buat apa?

kutip duit dari rakyat..

kutip duit dari rakyat..



wow banyaknya wang rakyat?

wow banyaknya wang rakyat..

Akhirnya rakyat dapat apa dari PAS? Dapat air liur dari penceramah-penceramah PAS, itu pon kalau  duduk depan dan dekat dengan penceramah..kalau duduk jauh, tak dapat la rasa air liur penceramah..

terima kasih gerakan-anti-pkr





Thursday, December 22, 2011

#SaveSgor : KELANTAN PUN PINJAM IMF?

Anwar sekarang ni tengah kantoi kononnya nak tuduh Tun Mahathir pinjam World Bank sama macam pinjam IMF. Anwar kononnya nak justify pasal dia dulu nak ikut IMF semasa kegawatan ekonomi 1998, so dia tak salah la kalau nak pinjam IMF..masalahnya Malaysia tak pinjam pon kat IMF, dan ia dihalang oleh Tun M...ni buktinya..


Tapi kenapa Anwar tak salahkan Kelantan yang pinjam IMF untuk MODENkan bekalan air..tapi sampai ke sudah air tak jugak elok-elok di Kelantan? Baca kat bawah ni Haramkah yang tulis..


#SaveSgor : ISLAM DALAM PAS SUDAH MODIFY

Ni bukan orang UMNO cakap, ni Hassan Ali yang cakap. Baca bawah ni...


Hassan Ali akui PAS dah MODIFY banyak pasal Islam dalam perjuangan mereka..mana taknya..Hudud hilang, negara Islam hilang..tau-tau ikut negara kebajikan..lepas tu..bila kes murtad naik, JAIS pulak dipersalahkan....Ambiga yang support IFC dan LGBT tu pon PAS angkat jadi kepala..

Ni dah kira teruk dah MODIFICATION yang PAS dah buat pada Islam yang mereka kata mereka perjuangkan...PAS sudah boleh tukar lah nama, jadi Parti Modifikasi Islam Se Malaysia

Wednesday, December 21, 2011

#SaveSgor: PAS BERPECAH?

Kalau ikutkan laporan the Star ini, perpecahan dalam PAS terutamanya di Selangor amatlah buruk..

Betol ke Nik Aziz sokong Hassan Ali? Khalid Gereja sudah ada pact dengan Dr Rani..bukan ke.. kedua-dua ini pemimpin bermasalah di Selangor? Lantak la korang heheh..

#SaveSgor : 18 SX - BOGEL CARA PAS


Macam gini bogel cara PAS. Tutup kat anu tu pakai kain batik. Haritu kutuk tak hingat bina badan di Melaka..tengok bawah ni..blogger PAS kutuk..


Bezanya cuma yang di Melaka dibuat secara terbuka, di Kelantan tu dalam dewan. Kalau pon dalam dewan, dan hanya lelaki je yang dibolehkan tengok, kenapa nak tutup pakai kain batik, ada lelaki dalam dewan tu terangsang ke tengok yang bonjol-bonjol tu? Hipokrit...

credit to MPP online

Tuesday, December 20, 2011

#SaveSgor : PROJEK RM5 JUTA LGE PON TAK BOLEH HANDLE, PROJEK BILLION?


Macamana lah Pakatan nak urus negara yang melibatkan berbillion-billion wang rakyat kalau projek RM 5 juta pon tak boleh nak handle?





Ini lah yang terjadi di Pulau Pinang, bila Ketua Menterinya Lim Guan Eng yang PALING KONSISTEN dalam mengutuk projek BN semua tak betol tak pandai nak urus projek bangunan parking kereta di Bukit Bendera. Mana pergi prinsip Competency, Accountability and Transparency dalam menguruskan projek sebegini?  Projek yang bernilai RM5 juta ini dikatakan tidak menepati ciri-ciri keselamatan JKR dan hendak diruntuhkan dan mahu diganti baru pulak dan ia dikatakan melibatkan RM7 juta. Macam ini kah cara Pakatan mentadbir? Ingat Rm5 juta tu duit tok dia ke?

Macamanalah nak urus negara yang melibatkan berbilion-bilion ringgit ? Membazir je...ini ke Competency, Accountability and Transparency?

#SaveSgor : DI SELANGOR PERANG SIBER LAGI PENTING DARI ORANG MISKIN


Bodoh punya Khalid, sampai Kerajaan Pusat kena salur sebanyak RM102.5 juta untuk Jabatan Kebajikan Masyarakat membantu orang-orang miskin di Selangor dalam masa 2 tahun. Manakala kerajaan Negeri Selangor pimpinan Khalid hanya salur RM13 juta je. 

Tahun lepas Khalid salur RM15 juta untuk perang siber...baca bawah ni..Malaysiakini yang tulis



Perang siber lagi penting dari orang miskin ke Khalid? Ini ke Negara Kebajikan?

Monday, December 19, 2011

#SaveSgor : SEPERTI MELEPASKAN ANJING TERSEPIT









Ini baru cerita DAP, yang PAS dan PKR yang dah banyak dapat benefit dari kerajaan BN pasti banyak lagi..tapi mereka-mereka inilah yang menyalak kata kerajaan BN zalim dan macam-macam lagi..

info media wangsa maju  , stop the lies

#SaveSgor : MAHASISWA JALAN TERAKHIR ANWAR?

Anwar jumpa mahasiswa..dia nak bekal China Doll ke?

Pakatan sememangnya dalam keadaan terdesak. Di kala rakyat mendapat banyak bantuan dari Kerajaan, pada masa itu jugalah tersentap semangat Pakatan yang kononnya nak memperjuangkan rakyat. Seharusnya mereka tidak patut rasa apa kerana yang mendapat adalah rakyat. Tambahan pula kes perbicaraan liwat Anwar dah nak sampai ke penghujung dan pasukan pembelaan seolah-olah tak mampu membuktikan bahawa Anwar tidak terlibat.

Akibat dari rasa susah hati, maka dihantarnya seorang budak hingusan untuk menurunkan bendera Dato Seri Najib di PWTC. Apa maknanya? Kurang ajar?Ya!..tetapi kewajarannya adalah untuk apa? Kebebasan mahasiswa? Ini kah kebebasan yang semua mahasiswa nak? Atau yang Pakatan nak?

Di ketika Kerajaan beri RM200 kepada mahasiswa-mahasiswa Universiti, Anwar seolah-olah mahu tutup isu tersebut dengan suatu perkara yang boleh memburukkan kerajaan. Maka mereka pon membuat satu tindakan biadap, yang cuba merenggangkan UMNO dengan mahasiswa. Sebenarnya, budak bernama Adli ini tidak pon mewakili semua mahasiswa di Malaysia, tetapi dia mewakili Anwar. Tengok gambar ini..



Gambar-gambar Adli yang turunkan bendera PM tu, bersama pelanggan China Doll

Anwar sebenar-benar yang tertekan sekarang ini. Masa depan politiknya kelam, dia sudah tidak dipercayai bukan sahaja oleh rakyat, tetapi oleh rakan-rakan pakatannya sendiri. Maka dia gunakan mahasiswa untuk revive balik sisa-sisa riwayat politiknya tersebut

Untuk orang-orang UMNO dan BN, jangan cepat melatah. Sebarang provokasi yang melampau akan dieksploitasi secukupnya oleh orang-orang yang terdesak seperti Anwar. Apa yang kita patut buat ialah rapatkan hubungan dengan mahasiswa, bukan bermusuh dengan mereka..Lagipun, apa nak heran dengan si Adli ni, takkan lah mahasiswa-mahasiswa nak ikut orang yang berketuakan pelanggan pelacur China dan peliwat?

#SaveSgor : ADUN DAP GHAIRAH

Tak tau lah nak cakap apa dah pasal DAP pujaan PAS ini. Akibat terlalu ghairah menunjuk-nunjuk konon buat kerja kepada rakyat, akhirnya dia tertunjuk KEBODOHAN dia..tak caya tengok akan KEGHAIRAHAN yang berakhir dengan KEBODOHAN


Adey...dari spray racun serangga kat nyamuk bawah tayar..kau boleh kutip dan buang je tayar tu aneyy..

Elok ambik je spray tu spray je la dalam mulut ko la aneyy..

Nama dia R.S.N Rayer..dia ADUN Seri Delima di Pulau Pinang..Inikah yang Lim Guan Eng Khalifah pujaan PAS kata Competency, Accountability and Transparency? Hanya otak dia aje yang transparent..kosong..no brainer..

Rakyat tak seharusnya diperbodohkan sebegini rupa..

Sunday, December 18, 2011

#SaveSgor : ELAUN NAIK, SAMPAH PON NAIK?


Inilah yang terjadi di Selangor dan Serdang khususnya. Baru-baru ini berita tentang masalah sampai di 'Flet Ikan' di Taman Sri Serdang telah dipaparkan di Berita Harian

Setelah Pakatan Haram memerintah Selangor, elaun Ahli Majlis di PBT telah meningkat ke RM 1000. Kita harus tanya, adakah dengan kenaikan elaun ini bermakna, jumlah sampah yang tak dipungut juga harus DINAIKKAN?

kredit info: halizan puchong 

IP : Mana tak busuk, memang Pakatan pon busuk..tu yang mereka suka sampah tak diangkat..

Saturday, December 17, 2011

#SaveSgor : DAP ADA ANAK DERHAKA?

Dah la derhaka..lepas tu tak tau malu minta bantuan BN..tapi dalam ceramah bukan main kata BN tak betol..last-last mak dia pon dia malas nak layan..laki doktor plak tu..nak tau siapa ni ha..orang kesayangan PAS pulak tu..tak caya tengok bawah ni..

surau dia masuk sambil pakai kebaya..orang PAS pon suka..

Lepas tu dia boleh taichi plak kat masjid..orang-orang PAS pon ikut la..



Teo Nie Ching, ahli Parlimen Serdang..ini lah dia rupanya..masalah mak dia pon tak leh nak selesaikan..ada hati nak pemimpin yang bertanggungjawab menyelesai masalah rakyat..sampai mintak bantuan MCA..sepatutnya Teo Nie Ching boleh minta bantuan dari PAS..



Friday, December 16, 2011

#SaveSgor : CARA PAKATAN HARAM BAGI BANTUAN BANJIR


Undi nak, tapi kalau rakyat dilanda masalah, hanya penyokong dia je dia bagi. Itulah yang berlaku di Kampung Kenangan dan Kampung Tengah di bawah DUN Kinrara dan Parlimen Puchong. Dikhabarkan bahawa bantuan diserahkan oleh ADUN Kinrara Teresa Kok HANYA kepada PAS Cawangan Kampung Kenangan selepas seminggu Banjir Berlaku...itu pon PAS dah cukup suka dah..Ahli Parlimen Puchong..Gobindh lagi lah tak nampak muka...baik dia ikot bontot Anwar

Info dari halizanpuchong

#SaveSgor : RAMAI LAGI AKAN TINGGALKAN PKR?

Anwar...we are waiting for you..

Keputusan mahkamah untuk Kes Liwat Anwar akan didengar pada 9 Januari 2012. Pada masa yang sama, Ketua PKR Bukit Gelugor, Lim Boon Chang telah mengumumkan perletakan jawatan dan keahlian parti PKR. Menurut sumber, bukan Lim seorang yang akan keluar PKR, ramai lagi pemimpin PKR akan keluar parti sebelum Pilihanraya Umum ke 13 nanti. Ini ada kaitannya dengan keputusan mahkamah berkenaan kes liwat Anwar dan juga kepimpinan Anwar yang lemah yang tak menjaga hal-ehwal kepimpinan bawahan parti. Ramai juga percaya yang Anwar terlibat dalam video seks bersama pelacur China, dan ini mencalar kredibiliti bukan sahaja Anwar, tetapi semua pemimpin PKR. 

video ini sentiasa menjadi igauan buat semua ahli dan pemimpin PKR


Untuk rekod, ramai yang sudah keluar antaranya:
Ahli Parlimen: MP Bayan Lepas Datuk Seri Zahrain Hashim, MP Kulim Bandar Baru Zulkifli Nordin, MP Nibong Tebal Tan Teng Beng, MP Wangsa Maju Wee Choo Keong, dan MP Bagan Serai Mohsin Shamsuri.

ADUN: Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi, Adun Changkat Jering, Kapten (B) Mohd. Osman Jailu, Adun Ngemah, Gabriel Adit Demong, Adun Lunas, Md Radzi Salleh, dan Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah.

Terbaru..Lim Boon Chang..keluar PKR masuk Gerakan


Pemimpin-pemimpin PKR lain yang keluar termasuk Datuk Zaid Ibrahim dan terbaru Lim Boo Chang. 
Yang mungkin tinggal adalah yang masih sanggup mengampu Anwar walau macaman rupa dan perangai Anwar sekali pon macam Azmin, Wan Azizah (bini dia), Nurul Izzah (anak dia), dan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim dan Yaakob Sapari dan lain-lain..Siapa yang tak rapat dengan Anwar nampaknya memang nak blah lah..heheeh..nak ke rapat dengan pelanggan pelacur?

PAS aje yang nak..

#SaveSgor : SELANGOR DITADBIR IKUT SUKAHATI



Kalau macam ini lah gaya Pakatan nak memerintah Malaysia...memang negara hancur. Boleh ke seorang Ahli Parlimen halau orang dari dewan? Apa kuasa dia untuk halau orang lain untuk guna dewan? Kalau pon orang itu salah, dia sepatutnya membuat aduan pada PBT di kawasan tersebut..Dan PBT yang berhak untuk menghalau, menutup mana-mana premis atau bangunan


Dalam surat yang dihantar kepada Dato Ismail Kijo di atas ada ayat mengatakan.."Pihak saya memberi masa 2 minggu dari tarikh surat ini  dikeluarkan untuk mengosongkan Dewan Melor Kampung Melayu Ampang."

Pihak saya  tu sape? 

Zuraida ni sape? YDP Majlis Perbandaran Ampang Jaya ke? Terang-terang Zuraida ini dah salah guna kuasa..

Tuan-tuan dan puan-puan sekalian..wakil rakyat yang salah guna kuasa sebegini kah yang patut di pilih? Ikut sedap je dia langkau kuasa PBT..

Bagaimana agaknya kalau dia ni jadi Menteri ke ape?