f #SaveSgor : MASALAH ANWAR, MASALAH RAKYAT? ~ Ikrar Pemuda

Thursday, December 29, 2011

#SaveSgor : MASALAH ANWAR, MASALAH RAKYAT?

Asyik-asyik nak selamatkan Anwar je..dia sedap main sana, main sini, lepas tu sibuk nak suruh rakyat selamatkan dia..habis tu bila dia nak selamatkan rakyat pulak? Cuba tengok Sam Ketot Barua Tegar Anwar ni cakap 

"Dalam kempen ini kita mengajak rakyat untuk menunjukkan solidariti di mahkamah pada 9 Januari jam 7 pagi nanti. Saya juga menyeru seluruh rakyat tidak kira berada di mana pun tanpa mengira kedudukan mahupun kaum turut dalam kempen tersebut dan hadir memberi sokongan kepada Anwar."..

Rakyat ada macam-macam masalah..takkan asyik nak sibuk dengan masalah dia je? Kata Pakatan Rakyat..patut pakat-pakat tolong rakyat lah..bukan suroh rakyat pakat-pakat tolong dia..puiih!!



Ini macam ka mau jadi PM? Pigi dah..

Jom kita tengok setakat mana rakyat nak sokong Anwar..

0 comments:

Post a Comment