f SAF KEPIMPINAN UMNO PUCHONG 2013-2016 ~ Ikrar Pemuda

Sunday, October 20, 2013

SAF KEPIMPINAN UMNO PUCHONG 2013-2016


Siapa yang menang di Pemilihan UMNO Puchong??


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
\   |   /
\   /
\/



Barisan kepimpinan baru UMNO Bahagian Puchong....Ketua Bahagian YBhg. Dato' Dr. Haji Mohamad Satim Bin Diman, Timbalan Ketua Bahagian Sdra. Mohammad Yusof Yassin, Naib Ketua Bahagian Sdra. Zaulkefli Ahmad, Ketua Pemuda Bahagian Sdra. Azmir Yuzaimi, Ketua Wanita Bahagian Puan Hasnah Dain dan Ketua Puteri Bahagian Puan Azirah Yahya....dibantu oleh Naib Ketua Wanita Bahagian Puan Ramlah Baba, Naib Ketua Pemuda Bahagian Sdra. Zaki Yusof dan Naib Ketua Puteri Bahagian Puan Anis Sukirman

6 comments:

  1. Umno selangor dah tak da taring dan cuma syok sendiri...dah jadi pembangkang tapi ramai tak sedar diri perasan mcm masih jadi kerajaan. Sibuk cantas sesama sendiri lupa tugas utama rampas semula selangor. Sikap ramai pemimpin cawangan dan bhgn buat ramai yg meluat dan jauhi umno. Byk program syok sendiri utk tonjolkan ketua bhgn je tapi hasilnya hampeh dan rakyat terus menjauhi umno di selangor

    ReplyDelete
  2. Dato Satim menang lagi walaupun macam hampas..orang umno degil tak mahu dengar nadi rakyat..tunggulah nanti kami tapau umno PRU14...apapun tahniah sebab lawannya IR Rosli seorang pemimpin yang lebih terok dari Dato Satim sebenarnya..TAK LAYAK pun bertanding Ketua Bahagian ..cakap pun merapu... Double YY..pilihan yang baik..Naib Presiden ..Zaulkefli calon yang tak sepatutnya menang..apa dia tahu tentang perjuangan UMNO masa dia jadi ahli PKR dia hina UMNO..kemudian dalam pertandingan kali ini dia main dua kolam sekejap ikut IR sekejap ikut Dato Satim..pemimpin lidah bercabang ni jadi pilihan perwakilan UMNO Puchong..memang bodoh lah...pilih Zaul.. sepatutnya Azlin lebih layak ..anak jati Puchong yang memang berdarah UMNO ..AJK Bahgian penuh dengan muka baru ada yang baru yang tiada pengalaman..memang HANCURLAH UMNO Puchong menjelang PRU14.. Ketua Pemuda Ustaz Azmir yang PEMALAS cuma makan duit Kontrak Apapun program Prmuda tak ada sepanjang penggal beliau menjadi Ketua Pemuda...ustaz yang jadi kontraktor kebas duit...dnegar cerita tapau 7 bilik kat palm garden sebelum hari pengundian runner dia pun ramai yang kenal dan tahu..kalau ada gambar dan saksi yang berani tampil kita buat laporan Polis...UMNO hancur diketuai oleh PEMBOHONG dan PENIPU AGAMA dan BANGSA

    ReplyDelete
  3. ini bukan umno bahagian puchong tapi umno bahagian serdang...Dato Satim Ketua Bahagian, Azmir (x layak panggil ustaz) ketua Pemuda Bahagian..Azirah Yahya Ketua Puteri Bahagian..Tiga tiga ni dari cawangan yang sama iaitu cawangan Dato Satim Serdang..Malu lah wei orang puchong..tak ada telor ker

    ReplyDelete
  4. inilah melayu..dah habis pemilihan habis lah,,dah kalah tu terima je lah....kenapa nak buruk burukan pemimpin baik yg menang atau yg kalah,..Kenapa sikap melayu begini..kita lihat dulu pemimpin pemimpin yg menang ini boleh bekerja atau tidak..sepenggal bukan lama 3th je,,kalau mereka tak buat kerja kita tendang lah nanti...jangan tunjuk sifat buruk dan busuk hati kita pada pembangkang..Melayu oh melayu,,, kenapa begini sifat bangsaku.. Dalam politik kena faham,siapa yg punyai seni mempengaruhi lebih halus dan baik dia lah yang di sukai dan menang...saya tak kesah siapa pun menang asalkan mereka boleh bekerja utk bantu melayu dan seterusnya memenangi PRU 14..

    ReplyDelete
  5. betul sebab selama ni melayu bersikap tolak ansur..tetapi apabila pemimpin melayu tak mahu berubah..masih dengan sikap lama yang mementingkan diri sendiri..masih dengan CHAI tidak bersikap terbuka..maka keburukan mereka wajar didedahkan ..

    ReplyDelete
  6. ha ha ha ha...nak lihat ape kebende nya lagi..satim dah 20 tahun kita lihat dia pegang ketua bahagian apa dia buat...balik balik ramli simbok sobodoh yang jadi ketua penerangan..hashim kaki kebas duit jadi bendahari..bangla bangang mana dia ;lantik jadi SU..pusing pusing dok tang tu.... dan kalau dah nak menang pun guna cara menipu..tabur duit..beli perwakilan...tak payah dok canangalah... ini semua sebab nak kebas 87 juta perutnutukan tu..orang bodoh pun boleh fikir..HANCUR UMNO BUNGKUS SATIM

    ReplyDelete