f Pendaftaran Ahli Baru WARIS MALAYA kawasan Puchong ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, January 31, 2012

Pendaftaran Ahli Baru WARIS MALAYA kawasan Puchong



Assalamualaikum semua,

Kepada yang berminat untuk menyertai WARIS MALAYA kawasan Puchong boleh berhubung dengan :


Saudara Amrizal ( BOY)  : 013-2596345


Saudara Suhaimi              : 012-3956919


Saudara Hanip                 : 019-2226844

PERTUBUHAN WARISAN DAN KEBAJIKAN ANAK MALAYSIA SELANGOR. Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO).Merangka, merencana, menjana, membiayai dan melaksanakan program-program dan aktiviti-aktiviti mempromosikan perkara-perkara berkaitan sejarah dan warisan Negara supaya rakyat lebih memahami konsep dan sejarah asas pembentukan Negara Malaysia.

Terima Kasih

15 comments:

  1. WARIS ni apa kebenda...nak ajak orang join bagi lah tau apa benda WARIS MALAYA ni..kumpulan gangster ker..adik beradik PEKIDA ker...PEMUDA UMNO ker...atau NGO yang tak bebas...

    ReplyDelete
  2. tgk cogan kata satu hati..kaler pun putih merah itam...cite la cket pe tu waris malaya

    ReplyDelete
  3. group ni lebih kurang sama dgn perkida,sapa masuk group ni HARAMJADAH namanya.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Group nie untok pemuda BN..bkan haramjadah..

      Delete
  4. Ahmad Yani, bro lebih baik masuk group haramjadah, dari masuk parti anak setan, asik dok kutip najeeis neek najeeis yang asik bercicir-cicir tue...lagi besar serban dia lagi bodoh ar kepala otak org tua kutuk tue....setan2 dalam parti anak setan pun sama jadi bodoh....so baik join Waris Malaya

    ReplyDelete
  5. Nk tnyer, Waris Malaya area Shah Alam xde ke??

    ReplyDelete
  6. waris sunnah takde ? boleh hidup ke dengan bawak nama melayu ? bukan nama islam ? haa .. itu ke yang ditanya dalam kubuq nanti bro ? cer cter sikit apa benda nya waris malaya ni ? ada buat majlis2 ilmu ke? cerita pasal akhirat ? pahala dosa ..? ke dunia semata mata ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu tu islam,melayu bangsa terbaik didunia ,lebih baik dari arab.coz arab ada yg tak islam.klu melayu tu tak islam dia bukan melayu.ada faham?

      Delete
    2. Waris Sunnah terbaekkk ;)

      Delete
  7. hahaha...at least majlis waris malaya nie xder caci maki...fitnah...mcm majlis2 parti ajaran sesat tue..
    nnt dlm kubur xder plak ditanya fitnah n caci maki dr parti ajaran sesat..
    tue belum rembat bini orang...pergh..jahanam parti ajaran sesat nie...

    ReplyDelete
  8. Sokong ayat Waris Sunnah tu.. bwk saluran berkaitan ciri2 Rasulullah S.A.W ;)

    Ajak pemuda2 semua ikuti ciri2 Rasulullah kita. Kalau boleh yg ketua2 dalam persatuan, kene lah khatam Quran. boleh jadi Imam untuk semua, buat program yg elok2, ajak semua ahli join majlis khatam Quran, program cara solat dengan betul, program qiamulai, ajak semua ahli berjemaah dia masjid setiap kawasan(bukan stakat solat jumaat dgn solat raya je), program gotong royong bersih kan kawasan(bukan setakat konvoi ramai2 naik moto),

    Bab LoGO...kenapa mesti kena letak gambar harimau?

    ReplyDelete
  9. Org ngeri luar xley join k?

    ReplyDelete