Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, January 31, 2012

KENAPA PAKATAN SELALU SERANG PAS? #SaveSgor

PAS sering sahaja menjadi sasaran serangan parti-parti lain dalam Pakatan Rakyat. Serangan-serangan bukannya kecil-kecil anak, bukan sahaja kritikan, tapi serangan yang begitu ganas seperti gesaan letak jawatan, masuk BN atau UMNO dan sebagainya. Yang peliknya, kenapa pemimpin PAS sahaja yang kena? Hassan Ali sudah pun menjadi mangsa. Kalau ikutkan apa yang diperjuangkan Hassan Ali adalah selaras dengan apa yang diperjuangkan oleh sebuah parti Islam seperti PAS...tapi kena pecat jugak...

Dulu Hassan Ali pernah kata begini, dan kemudian dipecat...


Terbaru Ostad Zizan juga didesak diambil tindakan oleh Aziz Bari sebab nak pakai AUKU, dan terbaru dia kritik Buku Jingga tu bukan al-Quran nak follow semua hahahah..padan muka Anwar..

Yang ni pulak dia rela dipecat sebab dia kritik statement Anwar sokong lindungi Israel dalam wawancara Anwar bersama WSJ..apasal pulak kau rela dipecat? Takkan lah PAS nak pecat ko sebab ko tak suka statement Anwar sokong Israel..dah tentu PAS pon tak sokong Israel kan? Ke kau memang dah tau yang PAS tu memang penyokong tegar Anwar walaupun Anwar sokong Israel?

Mampuih la ko PAS..ikut la bontot Anwar lagi..padan muka..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages