f #SaveSgor : MAHASISWA TAK KESAH BERKETUAKAN PELANGGAN CHINA DOLL? ~ Ikrar Pemuda

Saturday, December 31, 2011

#SaveSgor : MAHASISWA TAK KESAH BERKETUAKAN PELANGGAN CHINA DOLL?

Jom dengar mamat ni cakap pasal isu turun bendera..


Kau tak mau komen pasal isu pemimpin kau main china doll ka kawan? Cuba kau tengok gambar kau kat bawah ni bersama pemimpin kesayangan kau..


Berpuluh-puluh penipuan yang pemimpin kesayangan kau buat ni kau tak fikir ke mahasiswa satu Malaysia pon meluat tengok muka dia..ada kau kesah? Muka pemimpin kesayangan kau ni jugak yang keluar kat video seks main dengan pelacur China kau ada kesah? Projek 16 Sept kau ada amik kesah?


Kalau kau nak tegakkan kebebasan akademik la, mansuhkan AUKU la..adakah semua mahasiswa nak? atau Bos kau tu yang nak?

Bila masa mahasiswa seMalaysia ni lantik kau untuk wakilkan diorang ni? kalau mahasiswa susah kau ada tolong? ada bagi bantuan?

Tengok gambar bawah ni..tak habis-habis berdemo...kelas macamana? Macam gini ke nak jadi pemimpin mahasiswa?
Lepas tu main langgar je masuk universiti-universiti lain buat onar..



Jangan lah nak tagih sokongan mahasiswa, tapi masa mahasiswa susah takde duit dan takde tempat nak sambung belajar kau hilang entah ke mana..orang macam ini kah yg patut dilantik jadi pemimpin..tah datang ceruk mana..tau-tau dia sendiri akui dia wakil mahasiswa..pigi dah..

0 comments:

Post a Comment