Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Friday, December 16, 2011

#SaveSgor : RAMAI LAGI AKAN TINGGALKAN PKR?

Anwar...we are waiting for you..

Keputusan mahkamah untuk Kes Liwat Anwar akan didengar pada 9 Januari 2012. Pada masa yang sama, Ketua PKR Bukit Gelugor, Lim Boon Chang telah mengumumkan perletakan jawatan dan keahlian parti PKR. Menurut sumber, bukan Lim seorang yang akan keluar PKR, ramai lagi pemimpin PKR akan keluar parti sebelum Pilihanraya Umum ke 13 nanti. Ini ada kaitannya dengan keputusan mahkamah berkenaan kes liwat Anwar dan juga kepimpinan Anwar yang lemah yang tak menjaga hal-ehwal kepimpinan bawahan parti. Ramai juga percaya yang Anwar terlibat dalam video seks bersama pelacur China, dan ini mencalar kredibiliti bukan sahaja Anwar, tetapi semua pemimpin PKR. 

video ini sentiasa menjadi igauan buat semua ahli dan pemimpin PKR


Untuk rekod, ramai yang sudah keluar antaranya:
Ahli Parlimen: MP Bayan Lepas Datuk Seri Zahrain Hashim, MP Kulim Bandar Baru Zulkifli Nordin, MP Nibong Tebal Tan Teng Beng, MP Wangsa Maju Wee Choo Keong, dan MP Bagan Serai Mohsin Shamsuri.

ADUN: Adun Behrang, Jamaluddin Mohd Radzi, Adun Changkat Jering, Kapten (B) Mohd. Osman Jailu, Adun Ngemah, Gabriel Adit Demong, Adun Lunas, Md Radzi Salleh, dan Adun Pelabuhan Klang, Badrul Hisham Abdullah.

Terbaru..Lim Boon Chang..keluar PKR masuk Gerakan


Pemimpin-pemimpin PKR lain yang keluar termasuk Datuk Zaid Ibrahim dan terbaru Lim Boo Chang. 
Yang mungkin tinggal adalah yang masih sanggup mengampu Anwar walau macaman rupa dan perangai Anwar sekali pon macam Azmin, Wan Azizah (bini dia), Nurul Izzah (anak dia), dan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim dan Yaakob Sapari dan lain-lain..Siapa yang tak rapat dengan Anwar nampaknya memang nak blah lah..heheeh..nak ke rapat dengan pelanggan pelacur?

PAS aje yang nak..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages