f BERSHIt 2.0 di ambang kegagalan... ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, July 5, 2011

BERSHIt 2.0 di ambang kegagalan...

Dato Seri Najib dah bagi offer pada diorang, kalau still nak berdemo buat lah dalam stadium dan kepada puak-puak PAS kalau masih lagi nak angkat si pejuang murtad pon boleh lah buat dalam stadium.

Ceritanya sekarang, mereka ni nak jumpa Agong konon nak berunding...adoi..Agong bertitah bukan berunding dengan Agong, Agong minta siapa yang nak berunding pi la berunding dengan pihak yang nak dirunding iaitu SPR..tapi biasalah Anwar punya putar belit, campur pulak dengan si pejuang murtad tegar Ambiga, diorang plak nak jumpa Agong..

Siapa Ambiga nak jumpa Agong? Dah la pejuang murtad...terang-terang nak sama ratakan agama Islam dengan agama lain...dia bukan wakil rakyat, bukan ahli parlimen...dia mewakili satu pertubuhan yang RO kata haram yang tergila-gila nak berarak di jalanraya...yang nak buat perhimpunan haram...orang macam ni nak dibawa jumpa Agong?

Sekarang ni pulak PM dah bagi pulak buat demo...pelik la pulak kalau tak terima kan...kenapa nak beria-ia nak berdemo kat jalanraya?

Ataupon ikut la saranan ustaz Asri bekas mufti perlis tu, samada terima tawaran PM atau buat alternatif lain contohnya Minggu BERSIH yang mana ramai boleh sertai dengan memakai t-shirt ke gantung bendera ke...takkan masa macam ni tak mau terima pendapat ustaz Asri?

Elok batal sahaja lah niat korang nak berdemo...buat semak jalan raya je..tak pon buatlah BERSHIt di negeri-negeri pakatan sahaja..

Nak publish website secara percuma?

0 comments:

Post a Comment