f Penang tak boleh, KL boleh? Kepala hotak kau la.. ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 4, 2011

Penang tak boleh, KL boleh? Kepala hotak kau la..

Kasi panas lagi papa..

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng marah pada UMNO pasal perarakan di Pulau Pinang baru-baru ini. Tapi pada masa yang sama dia sokong pulak perhimpunan BERSHIt di KL. Alasannya dia kata perarakan di Penang itu ganas dan tuduh pulak UMNO pengecut. Bagaimana Guan Eng nak confirm tiada keganasan dalam BERSHIt? Tapi puak-puak PAS mesti dok angguk-angguk sahaja..maklumlah PAS dan anggap dia khalifah..

Adil nye sang khalifah pujaan PAS ni. Kalau buat di Penang tak boleh, buat di KL boleh. Dia ikut peraturan siapa? Ni lah HIPOKRASI tahap tertinggi pemimpin Pakatan Haram yang puak-puak PAS dok solat hajat dan berdoa tu. Dengan perkiraan yang simple pon, sudah pasti apa yang dikata oleh Guan Eng itu berat sebelah. Maka adakah orang sebegini layak PAS panggil khalifah?

Sudah-sudahlah...dikhabarkan perhimpunan ini bakal tak jadi, itu pon mana-mana puak-puak Pakatan Haram tu dok tunggu, "aku tunggu kau", "aku tengok dulu, ada orang aku turun", macam tu lah bagaimana takotnya juak-juak Pakatan nak turun. Bagus la kalau tak turun...menyusahkan orang sahaja..kalau ye pon nak berhimpun sangat, ajak lah Khalid Ibrahim buat di Stadium MPPJ, kumpul ramai-ramai siap boleh buat konsert plak tu. Konsert tunjuk bontot pon boleh!!

0 comments:

Post a Comment