f Terpaksa akui Nik Aziz Pemimpin yang Bijak ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 4, 2011

Terpaksa akui Nik Aziz Pemimpin yang Bijak

Mana tak bijaknya...sedang puak-puak BERSHIt bakal dibedal Polis nanti, dia dan konco-konco Exco Kelantan boleh jalan-jalan di Uzbekistan dan lepas tu nak gi umrah pulak. Kenapa Nik Aziz tak tunda dulu?

Ok...lagi kenapa Nik Aziz ini bijak? Sebab dia awal-awal tahu yang dia bukanlah sample atau contoh yang terbaik buat puak-puak BERSHIt sebab dia sendiri jadi MB Kelantan dah 21 tahun. Bermakna, Nik Aziz tak patut cakap apa-apa pasal BERSHIt, sebab kalau dia tuduh SPR tak betol, macamana dia boleh kekal MB selama 21 tahun di Kelantan? Nampak tak kebijakan Nik Aziz?

Jadi kepada puak-puak dungu PAS, sila dengar saranan Nik Aziz untuk join BERSHIt ni, dan dengan bodohnya terima je lah Nik Aziz tiada pada 9 Julai sebab gi jalan-jalan, pada ketika anda semua dikudakan untuk buat perhimpunan di KL. Adil kan?

Ikrar Pemuda bermadah: Orang yang perjuangkan ISLAM tak semestinya perjuangkan PAS, orang yang perjuangkan PAS tak semestinya perjuangkan ISLAM

0 comments:

Post a Comment