f #SaveSgor : DAP ADA ANAK DERHAKA? ~ Ikrar Pemuda

Saturday, December 17, 2011

#SaveSgor : DAP ADA ANAK DERHAKA?

Dah la derhaka..lepas tu tak tau malu minta bantuan BN..tapi dalam ceramah bukan main kata BN tak betol..last-last mak dia pon dia malas nak layan..laki doktor plak tu..nak tau siapa ni ha..orang kesayangan PAS pulak tu..tak caya tengok bawah ni..

surau dia masuk sambil pakai kebaya..orang PAS pon suka..

Lepas tu dia boleh taichi plak kat masjid..orang-orang PAS pon ikut la..



Teo Nie Ching, ahli Parlimen Serdang..ini lah dia rupanya..masalah mak dia pon tak leh nak selesaikan..ada hati nak pemimpin yang bertanggungjawab menyelesai masalah rakyat..sampai mintak bantuan MCA..sepatutnya Teo Nie Ching boleh minta bantuan dari PAS..



0 comments:

Post a Comment