f #SaveSgor: KERAJAAN BN BERI KPD RAKYAT, PAS POW RAKYAT ~ Ikrar Pemuda

Friday, December 23, 2011

#SaveSgor: KERAJAAN BN BERI KPD RAKYAT, PAS POW RAKYAT

Malas nak cakap..tengok lah ni..tak kira parti apa, PAS ke, BN ke ape ke..kerajaan bagi je bantuan..semua dapat merasa..

Rakyat Sabah berhimpun untuk mendapatkan bantuan RM100 untuk anak-anak ke sekolah dari Kerajaan BN

Bantuan Persekolahan RM100 di Sabah

Bantuan Persekolahan RM100 di Ampang

Bantuan Persekolahan RM100 di Terengganu..


PAS pulak buat apa?

kutip duit dari rakyat..

kutip duit dari rakyat..



wow banyaknya wang rakyat?

wow banyaknya wang rakyat..

Akhirnya rakyat dapat apa dari PAS? Dapat air liur dari penceramah-penceramah PAS, itu pon kalau  duduk depan dan dekat dengan penceramah..kalau duduk jauh, tak dapat la rasa air liur penceramah..

terima kasih gerakan-anti-pkr





1 comment:

  1. Duit kutipan semua di bahagi sesama sendiri, buat bayar duit khemah, PA system, kuih karipap dan air kopi sekretariat dan Unit Amal, duit minyak penceramah dan bayar bil air dan eletrik markaz PAS kawasan. Ada lebihan seratus dua tu bagi kat janda atau orang tua yang merupakan anak-beranak ahli PAS sendiri. Lepas tu gambar derma masuk dalam akhbar Harakah dan Harakahdaily nak tunjuk kononnya PAS prihatin soal kebajikan rakyat... Inilah cara PAS buat kerja membohong semua pengikutnya. Patutpun Kohilal rugi. Macam ni nak perintah negara!

    ReplyDelete