f #SaveSgor : ADUN DAP GHAIRAH ~ Ikrar Pemuda

Monday, December 19, 2011

#SaveSgor : ADUN DAP GHAIRAH

Tak tau lah nak cakap apa dah pasal DAP pujaan PAS ini. Akibat terlalu ghairah menunjuk-nunjuk konon buat kerja kepada rakyat, akhirnya dia tertunjuk KEBODOHAN dia..tak caya tengok akan KEGHAIRAHAN yang berakhir dengan KEBODOHAN


Adey...dari spray racun serangga kat nyamuk bawah tayar..kau boleh kutip dan buang je tayar tu aneyy..

Elok ambik je spray tu spray je la dalam mulut ko la aneyy..

Nama dia R.S.N Rayer..dia ADUN Seri Delima di Pulau Pinang..Inikah yang Lim Guan Eng Khalifah pujaan PAS kata Competency, Accountability and Transparency? Hanya otak dia aje yang transparent..kosong..no brainer..

Rakyat tak seharusnya diperbodohkan sebegini rupa..

0 comments:

Post a Comment