f MANA PENDEMO BERSIH, TURUN DAN AMBIGA? TAK DEMO DEPAN KEDUTAAN RUSSIA ATAU UKRAINE? ~ Ikrar Pemuda

Monday, July 21, 2014

MANA PENDEMO BERSIH, TURUN DAN AMBIGA? TAK DEMO DEPAN KEDUTAAN RUSSIA ATAU UKRAINE?


Syarikat penerbangan sendiri kena serang sana sini dan sampai kena tembak mengakibatkan ramai rakyat Malaysia jadi mangsa pon...rakyat Malaysia boleh duduk diam je.. Harga minyak naik, kalah p/raya..masing-masing sibuk tunjuk solidariti berhimpun satu negara menyokong Anwar Ibrahim walaupun SATU BUKTI pon takde tentang PRU13 tak betol..Pi lah demo dengan kedutaan russia ke ukraine ke hantar MoU? A. Samad Said ituhari sibuk hantar MoU ke Istana Negara..Kali ini demi negara lah! apa pasal tak pi berdemo tunjuk solidariti bantah permainan kuasa asing sampai MH17 jadi mangsa?

5 comments:

  1. lubang tak kena tak kan dia nak turun berdemo, kalau kena dengan mr..xxx tu dah tentu cepat dia pukul canang ajak ahli bar council yang bohalol untuk tunjuk siapa mereka...so minah nanda and geng bila lagi mau demo depan Russian and Ukraine embassay..yang mati dalam incident ini bukan melayu saja tapi Malaysian...repeat Malaysian.....minah nanda tahu siapa tu Malaysian bukan kah..

    ReplyDelete
  2. Pendemo2 bersih termasuk jg sebahagian ustaz2 PAS laknat yang ikut berdemontrasi kemudian memberi ceramah berdentam dentum menyalahkan kerajaan dgn menyokong kafir laknatullah mana sudah kalau bukan bersembunyi didalam kain batik bini.
    Mana minah2 pas laknatullah kalau bukan mengisap butuh jantan sundalpaspkrdapigs laknatullah.
    Bangsa manusia babi pembangkang hanya tau mengikut nafsu sarakah politik sendiri tanpa memikir kesejahteraan negara hinggakan isu GST pun semberono saja di baswa ke mimbar2 masjid.
    Manusia binatang jenis apa kamu.
    Jgn tunjuk alim dpn manusia sedangkan kamu sebenarnya iblis bertopeng manusia.
    laknat Allah atas kamu.
    Baca dan faham wahai ustaz2 dan muslimah PAS laknatullah

    ReplyDelete
  3. diaorg ckp tu sume bkn masalah mereka.itu sume masalah bn dan org2nya.klu dah menang pilihanraya esok baru boleh ambil tau hal negara. Skrg ni fokus pd jatuhkan kerajaan aje. Lain2 hal pegi jahanam.

    ReplyDelete
  4. BN tak bayar. Jika BN bayar dan kena dengan jumlahnya bukan sepuluh ribu 100,000 pun boleh turun demo.

    Kata kuncinya UPAH. BN mana ada duit banyak tu kalau nak bandingkan dengan dana yahudi untuk puak PKR berdemo.

    Sekarangni PKR kemerosotan dana luar. Sebab itulah mereka sanggup berkerat rotan nak sangat mentadbir Selangor Anuae sudah nampak lubang mana boleh masyuk.

    ReplyDelete
  5. palestin, mh17 langsung tak memberi political mileage pada bersih (kotor) turun (naik angin) dan ambiga (ambengong). itu pasal mereka buat pekak, buat bodoh dan buat bangang. sesungguhnya politik pembangkang di malaysia ni semakin sesat dan menyesatkan.

    ReplyDelete