f WAN AZIZAH MB SELANGOR? INI BUKAN NEPOTISME HOKAYY!!! ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, July 22, 2014

WAN AZIZAH MB SELANGOR? INI BUKAN NEPOTISME HOKAYY!!!



Pagi petang siang malam berak tido kencing makan...diorang2 ramai2 dok kutuk-kutuk Datin Rosmah.. sokong Bang Non menentang kezaliman lah ape lah sampai berhimpun beramai-ramai kat Dataran sampai kena sembur air wangi FRU, ada yang kena tangkap..lepas PRU13 berhimpun lagi tuduh kerajaan dan SPR menipulah, blackout lah..

Last-last Anwar umum bini dia akan jadi MB Selangor...

Kah kah kah..

Ok ka kawan?


Ini bukan Nepotisme? 

Kah kah kah... macai-macai Pakatan dah pening... Apa pun tahniahlah rakyat Selangor!

5 comments:

  1. Lepas nie bilboard cap kipas udang confirm merata kt selangor.hehehe

    ReplyDelete
  2. satu aku nak kata, pengundi yang bodoh layak mendapat pemimpin yang bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak baik la awak cakap rakyat Selangor bodoh, taapiiii.......PAKCIK BODOSS!! PAKCIK BODOSS!! PAKCIK BODOSS!! PAKCIK BODOSS!!

      ps-teringat aku kat bini Mat POYO, apa citer dia skarang? Dh sehat?

      Delete
  3. Beruntung pendudk Sg Buluh , pejabat Mentyeri Besar mungkin akan dipindahkan bersebelahan dengan Penjara Sg Buloh untuk memudahkan urusan mendapatkan nasihat dan pandangan dari punasihat PKR juga merupakan suami kepaa bakal MB Selangor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa sussa2 pindah pejabat? Jadikan penjara Sg Buloh sbg pejabat PKR terussss!! Jimat kos gitu.

      p/s: bila la najib nak jemput aku jadi penasihat ekonomi ne?

      Delete