f VIDEO PANAS PEMIMPIN WANITA PULAK..ALAHAI!! ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, December 11, 2013

VIDEO PANAS PEMIMPIN WANITA PULAK..ALAHAI!!


Dia ni kalau cakap memang berapi..tapi video ini dah membuktikan bahawa di sebalik berapinya kata-kata beliau..hati dia memang busuk...




Video dia bawak isu banjir dah jadi viral..ramai marah pada MP Kinabatangan sebab suruh balik...

Nak tanya..siapa undi MP Kuantan? Rakyat kan?? Kalau rakyat susah kepada mereka mereka nak mengadu? Kalau rakyat Kuantan banjir..tapi MP Kuantan di Parlimen...macamana?? Siapa yang bangang? Lepas tu kat Parlimen, dia salahkan semua pihak, bomba lah, rela lah, Polis lah..tak ke busuk hati namanya..

8 comments:

  1. Slm Bro mohon di pautkan blog http://siemens-melayumaju.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Salam bro,ko ni bodoh ek? Rakyat Kuantan mengadu pada dia,dia sebagai wakil rakyat datang lah mengadu pada pihak tertinggi yaitu parlimen MALAYSIA.Dalam parlimen lah sepatutunya dibuat usul khas unutk bantuan secara menyeluruh pada rakyat yang bermasalah.Nak komen pakai otak,jangan pakai kepala lutu.BODOH tak boleh diajar beginilah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loanpower ni bengap gak mcm fuziah...dah rakyat ngadu kat dia pi la turun padang...parlimen tu tmpt brbahas..banjir ni pon kes bencana dan kecemasan...x prlu nk dibahas bahas...dia bole brhubung trus dgn pihak2 brwajib dn sbgnya..skrg ni nk mintak bantuan sluruh negara bole je sebarkan kat fb, twitter dsbgnya..lg cepat dan brkesan...x prlu nak memekak di parlimen...so skrg...sape BODO? Kaula BODO YANG PALING BODO DLM PRTNDNGN LEMBU BODO SEDUNIA

      Delete
    2. Dgr betul-betul apa yg YB tu cakap. X de JPAM, x de bomba, x de polis. JKM x masuk, x de makanan pukul 3 pagi. Masa dia ckp ni kt parlimen, ko ingt apa yg petugas tu tgh buat? Tidur ke? Main bola ke? Kalau ko petugas, masa ko tgh susah pyh bantu selamatkn org, ko dgr apa yg YB tu ckp, apa perasaan ko? Ko tau x, ramai-ramai petugas tu, ada yg rumah dia sendiri pun tenggelam. Ko rasa apa perasaan diorg kalau diorg dgr apa yg YB tu ckp?

      Kalau x de semua yg dia ckp tu, ko ingat berpuluh ribu org yg ada dkt pusat tu, sapa yg uruskan? Dia ke? Nk usul benda kt parlimen tu boleh, tp jgnlah ckp benda yg menyakitkn hati org lain.

      Delete
  3. Hoi loanpower...anwar mana di kala mereka memerlukan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah cas tenaga dengan gay amerika la... kat malaysia dah tak selamat, nanti gay nak bunuh dia, takut-takut lari lagi ke kedutaan turki

      Delete
  4. Nk isytihar darurat kena bw usul kt parlimen ke? Mcm jerebu hr tu, masa isytihar tu ada bw usul di parlimen ke? Bukan benda ni bwh bidang kuasa PM atas penilaian dr MKN ke?

    ReplyDelete
  5. keje wakil rakyat ni cam despatch la gamaknya yer ...
    dah abis antar surat .. boleh klaim duit minyak moto ....

    ReplyDelete