f PRU LEPAS ANWAR KATA TSUNAMI RAKYAT, BILA RAKYAT KENA TSUNAMI, MANA ANWAR? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, December 10, 2013

PRU LEPAS ANWAR KATA TSUNAMI RAKYAT, BILA RAKYAT KENA TSUNAMI, MANA ANWAR?


Sebelum PRU..dialah dikatakan pejuang rakyat..dimana-mana dia ceramah rakyat berpuluh malah ada yang kata beratus ribu datang nak dengar dia berucap..tak caya tengok gambo-gambo kat bawah ni..


Rakyat ada di sisinya..sentiasa

tak kira di mana...

tengok kat bawah ni..mana-mana pon dia ada...rakyat ada bersamanya..

Yang tak tahan tu..tengok "514-Pahang"...bermakna pada 14hb Mei 2013..ceramah Blackout Pakatan di Pahang dipenuhi ribuan rakyat..semuanya untuk Anwar..

Tapi bila rakyat ditimpa macam dalam gambar di bawah..





Mana Anwar??




1 comment:

  1. Jangan dilayan puak PR ni. Sampai bila pun x selesai. Sampai bila pun x habis. Kata lah si ANUwar ni mampus, nanti ada lagi pengganti dia, tengok gaya si Nurul Izzah tu dah mewarisi sifat2 keji si si ANUwar ni. Nik Aziz pun dah melatih Nik Abduh sebagai ketua perpecahan masyarakat. Lim Kit Siang sememangnya ada dinasti sendiri, iaitu komunis Lim Guan Eng dan konco2. Karpal pun dah merekrut Gobind Singh.Percaya la mmg x akan habis.

    ReplyDelete