f BANJIR: FOTO ANWAR TURUN JUMPA MANGSA ~ Ikrar Pemuda

Thursday, December 12, 2013

BANJIR: FOTO ANWAR TURUN JUMPA MANGSA


Penjilat-penjilat Pakatan kini dalam keadaan menggelabah kerana mereka ditempelak orang ramai akibat dari ketiadaan Anwar Ibrahim membantu atau melawat mangsa banjir. Masakan tidak, haritu masa Perhimpunan Agung UMNO punya lah tak hingat tuduh UMNO tak hirau mangsa banjir..

Mereka harus ingat..ketika kempen Black 505 di Kuantan, ribuan rakyat Kuantan hadir ketika ceramah Black 505 yang dihadiri Anwar..

Ini video nya..

Ketika rakyat Kuantan susah...mana Anwar??





Muka Anwar tak nampak langsung untuk bantu mangsa banjir!!
..Adakah ini satu lagi penghinaan kepada pengundi-pengundi dan juga rakyat Kuantan yang bertungkus-lumus memenuhi ceramah Anwar dulu?

Tetapi akhirnya..
Kehadiran Anwar terjawab..dia akhirnya hadir berjumpa "mangsa"..

Ini fotonya...

UNCLE Anwar siap dapat cap berhuruf G lagi tu..

Di kala rakyat Kuantan yang dahulu mendampingi Anwar ketika ceramah demi mendapatkan undi rakyat kini menimpa musibah banjir..

Anwar pula tengah sedap-sedap bergambar rapat betol dengan awek mat salleh di Amerika Syarikat..
Nasib nasib...

5 comments:

  1. Sedap menutoh di US sampai lupa rakyat di Kuantan.

    ReplyDelete
  2. Anwar tak datang tak pa lah dia sibuk.
    Yg penting pemimpin BN mesti datang hulurkan bantuan .
    Tapi jangan marah dalam PRU 14 nanti kami undi PR lagi yer ..
    Tapi kalau banjir lagi lepas PRU 14 , tolonglah kami lagi walaupun kami tetap takkan undi BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibuk memantat dan meliwat jantan & betina jambu kat washington yer????
      terima kasih rakyat berjiwa seperti anda.....
      ni mesti keturunan PEMANTAT & PELIWAT TEGAR....

      Delete
  3. Kah kah...rakyat kuantan dah buat pilihan salah...kalau nak pilih lagi wakil rakyat yg salah buat lah mcm anon 9.02 tu...tunggu saudara mara atau anak anon lemas dalam banjir nanti...insyallah allah bayar cash....jangan jadi bodoh sombong

    ReplyDelete
  4. mase tu kang die ckp kerajaan kejam pulak sbb x dtg tolong.. x cye nt tgk la sndiri.. klu ape yg anon 9.57 ni ckp terjadi, maka ape yg sy ckp pn kmgkinan bsar terjadi..

    ReplyDelete