f KATA BOIKOT TAPI NAK JUGAK KELUAR MUKA ~ Ikrar Pemuda

Friday, April 19, 2013

KATA BOIKOT TAPI NAK JUGAK KELUAR MUKA



Kadang-kadang tak faham jugak kesewelan Pakatan Haram ni...mereka beriya-iya memboikot media perdana seperti RTM, TV3, Utusan, Berita Harian dan lain-lain...dalam ceramah bukan main lagi cerca, maki dan hamun media-media ni..

Ketua Penipu Rakyat, Anwar selalu marah-marah kalau ditanya dari wartawan media perdana ini..



Tapi yang peliknya..mereka nak jugak muka mereka keluar di media-media ini...
Lepas tu...demand pulak lagi..nak muka tersengih lah, muka ketawalah..

Lantak la weeii..dah la boikot, keluar muka kau dah cukup bagus dah..

3 comments:

  1. kalau dah semua puak2 dia muka penyangak, bila masa boleh dapat dilihat tersenyum....muka lahanat semuanya memang begitu. " MUKA gambaran HATI"

    ReplyDelete
  2. Ko ingat kau hensem??? Hahaha pakatan ni semua tak kena kat depa

    ReplyDelete
  3. U Ulang I Saman U..hahahahha, sapa sapa u dari mana TV3...ahahahaha muka anwar tu keladak hati dia tu dah nyawa nyawa ikan, harap anak ikan je dok back up dia, tu pasal dia terselamat. Tak boleh jgn bagi Anwar jadi PM hancur lebih teruk dari Selangor. Kalau Pakatan menang sekalipun kita elok bersiap sedia telur busuk sedozen, kalau dlm tempoh 24 jam harga minyak tak turun (berapa sen?? ada Anwar cakap? ) Kalau setakat 30sen baling je telur tu tak de makna, mungkin nak penyedap makanan je, berapa lama setahun? ahhh mungkin 3 bulan.

    ReplyDelete