f SAM KETOT KATA UMNO-BN NEPOTISME, MEREKA?? ~ Ikrar Pemuda

Friday, April 19, 2013

SAM KETOT KATA UMNO-BN NEPOTISME, MEREKA??



Mana tak kantoi..dia yang cakap nak tentang..tapi geng dia yang buat..tapi apa dia cakap??

Baca kat bawah ni..


Habistu bos kau Bang Non tu satu famili pimpin parti kau sekarang apa cerita?? Bang Non dan Nurul Izzah dua-dua bertanding Parlimen tu apa ko nak kata ha?

Habis tu yang Nik Aziz dan anaknya Nik Abduh bertanding tu macamana??

Karpal Singh dan anak-anaknya bertanding macamana?

Itu bukan N.E.P.O.T.I.S.M.E ke??



2 comments:

  1. Orang ketot mana ada yg cukup akal....

    ReplyDelete
  2. Pipit dia un kontot mcm badan dia jugak..akal pun kontot

    ReplyDelete