Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, March 19, 2013

BERITA BERKUALITI DARI PAS




Punyalah nak cipta satu KETAKSUBAN bagi penyokong-penyokong PAS kepada Nik Aziz..sampai Nik Aziz makan bersila pon jadi cerita di dalam Harakah...

Selain itu, berita ini dikarang dalam Harakah untuk membakar line kepada pengkomen-pengkomen TEGAR PAS supaya mereka mengutuk pemimpin UMNO..tak caya cuba baca komen-komen mereka..

Video kat bawah ni tunjuk Nik Aziz makan atas kerusi dan makan pakai sudu..tak masuk pulak dalam Harakah..adoii.


Kesian betul..bukan pada penulis..tapi kepada para pembaca yang BERTERUSAN TAKSUB pada Nik Aziz..di samping menghina orang lain yang kononnya tidak Islam dari Tuan Guru dan parti mereka..

Berita seperti ini adalah satu lagi mainan PAS menjelang PRU untuk mengukuhkan imej dan aura Nik Aziz supaya dapat digunakan untuk meraih undi simpati terutamanya dari anak Kelantan di luar Kelantan yang akan pulang untuk mengundi nanti..

Isu-isu berkaitan pentadbiran negeri Kelantan seeloknya tidak dibincangkan..projeksi imej Nik Aziz sebagai yang zuhud, sederhana dan Islamik bakal mewarnai kempen PAS untuk negeri Kelantan..

Isu-isu yang tidak terjawab..terus dibisukan..sebagai contoh isu pemilikan tanah di Ulu Kelantan oleh Nik Aziz sendiri, termasuk isterinya dan ADUN-ADUN PAS yang lain masih tidak dijelaskan..



Nanti ada orang kata..apa pasal Datuk Md Alwi Che Mat Alwi ni bising dalam Perhimpunan Agung je..kenapa tak tanya Nik Aziz dalam Dewan Undangan Negeri Kelantan..

Dia dah tanya Nik Aziz dalam dewan...tapi Nik Aziz tak jawab..kenapa Nik Aziz tak jawab???
Entah lah...yang tu halal kot....nanti dia kata UMNO buat boleh apa pasal PAS buat tak boleh..last-last salah UMNO jugak..sedangkan mereka kata mereka lebih Islam dari UMNO...nasib nasib..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages