f ORANG YANG PERANGKAP ANWAR TERDEDAH? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, March 19, 2013

ORANG YANG PERANGKAP ANWAR TERDEDAH?


Siapa yang perangkap??

Kesian orang yang kenapa perangkap tu....nak main China Doll kena rakam..nak main dengan jantan kena rakam...

Kenapa kena rakam?...Sebab itu haram...kalau dia nak main dengan bini dia lantakla..
Anwar menafikan yang dirinya yang terakam dalam aksi jantan bercumbuan..dan terus menyalahkan UMNO...

Anwar....kau patut tanya la orang kiri kanan kau...diorang je yang tau kemana kelibat kau dan aktiviti-aktiviti kau tu..

Kau patut sedorr...orang kau yang sekarang menyampah dengan kau..

Jika Anwar dapat dibersihkan..maka Parti mereka akan dianggap lebih "suci" dari sekarang....

Tapi Mamat Jual Aiskrim pon kenalah jugak singkirkan hehehe..

2 comments:

  1. Kelaka bila aku bayangkan org mcm harun din blh berimamkan manusia jenis ni.. Berpuluh2 thn beribadat akhirnya berimamkan manusia seperti ini, kalau nik ajis tu tak la pelik sgt sbb dia mmg gila dunia dr dulu lg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak hairan apa harun din blh berimamkan manusia jenis ni. Tun Mahathir 16 tahun boleh terpendaya dengan manusia ini. Tun sendiri pun hairan macam mana boleh begitu percaya manusia ini. itulah hebatnya manusia ini berlakun dan bercakap tetapi gagal dalam membuat kerja sendiri cuma memperalatkan belanci-belancinya bekerja untuk dirinya.

      Delete