f UMNO PULA MENDOAKAN PAS JAHANAM? ~ Ikrar Pemuda

Monday, November 19, 2012

UMNO PULA MENDOAKAN PAS JAHANAM?

Gambar: http://islamicstyle.al-habib.info/wp-content/uploads/2010/02/Dua_by_muselfrau-690x431.jpg

PAS nampaknya begitu terdesak untuk meraih undi orang Melayu. Dengan nada BEGITU TERDESAK, maka didoanya beramai-ramai di Kelantan untuk UMNO untuk hancur berkubur.






Berikut adalah doa yang dibacakan oleh adik Nik Aziz iaitu Nik Razi Nik Mat. Dah la mendoakan kehancuran umat Islam lain, lepas tu terjerit-jerit macam orang mabuk todi. 

Akhlak beginikah kita nak tiru? Mulut ketika berdoa pon macam longkang...macamana la doa tu nak dimakbulkan? Pelik la diorang ni...ingat pandai la sangat dalam agama, rupa-rupanya mereka TERLEBIH pandai sebab nak GUNAKAN agama untuk kuasa politik mereka.


2 comments:

  1. PAS DAH BAGI BOLA TANGGONG !!!

    KEPADA PERWAKILAN UMNO YG.BAKAL BERSIDANG MINGGU DEPAN,PASTIKAN KITA RERAMAI BANGUN BERDOA 'YA ALLAH,KO SELAMATKANLAH SAUDARA KAMI DARI PAS..BERILAH MEREKA TAUFIK DAN HIDAYAH AGAR BERTAUBAT..KO BUKA LAH JALAN PERDAMAIAN DIHATI MEREKA AGAR UMAT ISLAM DI NEGARA INI DAPAT BERSATU'' AMIINNNN

    P/S; API LAWAN AIR..pasti rakyat dapat melihat mana satu intan dan mana satu kaca.

    gen2felda

    ReplyDelete
  2. Wahai Ahlul PAS, seburuk orang yang kamu kata kafir dan murtad, tetapi ia masih bina sekolah agama rakyat, dan di sekolah agama rakyat itulah kamu berpusu2
    berebut untuk hantar anak kamu untuk belajar untuk membentuk akhlak sebab kamu tak dapat membentuk akhlak anak kamu sendiri, seandainya tidak ada sekolah ini
    maka ramailah anak2 kamu akan jadi dajjal akhir zaman. Yang kamu kata sesat itulah yang masih bina masjid dimana kita tengok setiap waktu dan hari jumaat
    berpusu2 ahli mu datang berjemaah kerana cukup selesa menyembah tuhan mu, dan cukup selesa menggunakan mimbar untuk menyebar dakyah sesatmu, tanya lah diri
    mu masjid mana yang kamu bina yang boleh orang yang kamu kata sesat untuk tumpang solat. Dia jugalah yang kamu kata murtad membina maktab tahfiz dan
    memperjuangkan nasib anak2 mu yang mengajar dan tidak dibayar seada kelulusan yang ada. Jikalau, sesat dan murtad, janganlah kamu jejak sekolah, maktab,
    surau, masjid dan apa sahaja yang dibina oleh mereka ni mulai dari sekarang. Ada Berani ka?

    ReplyDelete