f PENGUMUMAN PENTING UNTUK UMNO! ~ Ikrar Pemuda

Monday, November 19, 2012

PENGUMUMAN PENTING UNTUK UMNO!

Bukan video ini..

tapi di bawah tu..



Pengumuman penting untuk ahli UMNO..jangan takut, jangan segan untuk tengok video di atas..

Habis la UMNO...siapa jadi ahli UMNO, dia MURTAD...itu kata TUAN GURU NIK AZIZ NIK MAT..korang punya solat, sedekah amal jariah, korang punya zakat, haji dan umrah dan segala ibadat yang korang buat BAKAL "BURN" BEGITU SAHAJA...

cepat-cepat...selagi masih ada masa..anda pergilah berdaftar dengan PAS dan jangan lupa niatkan untuk UNDI PAS di PRU 13 nanti...anda akan terlepas dari "MURTAD" sepertimana yang dikatakan oleh TUAN GURU NIK AZIZ..

Tak percaya ke? Gila ke tak percaya! Percaya lah!

2 comments:

  1. Pok Nik dah nyanyok.PAS parti politik.Islam adalah agama resmi Malaysia.Boleh bohong lah dgn orang2 kuat nafsu.Bertaubatlah Pok Nik,mu dah senja.Ingat2lah sikit.Mu tak ada sifat orang alim.Mulut mu celupar.Mulut mu ibarat jamban.Ingat ingat lah.......

    Elders diNizamuddin menangis mengenangkan sifat Pok Nik.Terus terang mu ni tak ada sifat orang2 alim.

    ReplyDelete
  2. nasib bik la tua ni bkn menteri besar aku.....


    kalau tak mau jer aku natang jer dia ni......

    cetong org tua ni......

    ReplyDelete