f TAK SUKA BONUS? NAK BUAT APA DENGAN DIA NI? ~ Ikrar Pemuda

Friday, July 27, 2012

TAK SUKA BONUS? NAK BUAT APA DENGAN DIA NI?



Memang ramai kakitangan kerajaan tak kira parti apa bersyukur kepada kerajaan BN atas pemberian bonus Hari Raya seperti yang diumumkan oleh Perdana Menteri kelmarin.

Tetapi mamat sorang ni tak suka..dia alu-alukan tetapi dia kata duit tu tak selesai masalah.


Siapa lagi kalau Mahfuz Omar...daya pembangkang dia ni sangat tinggi sampai dia bangkang tak pakai otak sebab bonus tu adalah SETENGAH BULAN GAJI bukan RM500 sahaja..RM500 tu bayaran minimum...kalau tak reti pakai otak elok je lah kau bagi otak kau kat orang lain..


 Duit bonus yang diberi tu PASTI AKAN BERI MASALAH JIKA DISALAHGUNA..

SALAHGUNA MACAMANA? SALAH SATU CONTOH SALAH GUNA IALAH, BAGI DERMA KEPADA PAS SEMASA CERAMAH...

LEBIH ELOK derma pada surau atau masjid buat orang buka puasa...lebih besar pahalanya..

8 comments:

  1. orang bodoh macam tulah bahasanya

    ReplyDelete
  2. bebal dan bodoh pemimpin haprak mcm mapoz ni..Majoriti rakyat Malaysia perlu tolak pemimpin sampah mcm ini...

    -pengundi atas pagar

    ReplyDelete
  3. Mengapa ade rakyat laysia yang menjadi ahli Parlimen cetek pemikirannya? sentiasa kenyataannya menimbulkan reaksi negatif dari memandang ke arah positif. Disebabkan kecetakan dan kebodohan pemikiran, Kelantan yang ditakluki 22 tahun yang lalu terus mengalami kemuduran ekonomi hingga air minuman bersih pun tidak dapat dibekalkan walaupun 700juta telah diberi oleh kerajaan pusat. Mahfus berfikirlah dahulu sebelum mengeluarkan kenyataan keanak-anakan. BILA NAK BERUBAH? JANJIT TAK PERMAH DITEPATI..BN JANJI DI TEPATI. TERIMA KASIH PM.

    ReplyDelete
  4. Memandang keburukan orang lain memang mudah. Keburukan dan kelemahan diri sendiri tak pernah nak mengaku.Dari dulu begitu ler ragamnya. Naik meluat aku tgk

    ReplyDelete
  5. Saya kakitangan awam, mengucapkan Alhamdilillah syukur kepada Allah yang mengurniakan keamanan dan kesejahteraan kepada Malaysia. Terima kasih kepada DS Najib yang memberi sedikit sumbangan kepada kakitangan awam tetapi besar maknanya kepada kami.

    Untuk Mahfuz, apa sumbangan kau kepada rakyat kawasan kau? Jauhlah lagi nak sumbangkan apa-apa kepada negara. Cakap memang mudah. Aku cabar kau senaraikan program jangka panjang yang boleh membantu rakyat Malaysia mengecap kemewahan atau kesenangan selamanya.... Heh tin kosong memang kuat berbunyi tapi habuk pun tarak.

    Buat kakitangan awam, ayuh sokong kerajaan sedia ada. Lagi kuat kerajaan ini, lagi mewah kita nanti. Beri KO kepada parti pembangkang. Kubur kan Mahfuz!!!!!!!!!!!!!!

    Tok Siron

    ReplyDelete
  6. Mahfuz ni kan Mr Bean PAS, kalau takdak dia..boring weh...hahahaa

    ReplyDelete
  7. Mr Bean sebenarnya berlakon sebagai orang bodoh. Dia memang berbakat berlakon dan otak dia cerdik. Tapi Mr Bean PAS ni pula bodoh tulin.

    ReplyDelete
  8. sapa yang nak otak lahanat ni...bagi free + bonus pun tak mau...otak yilekk..

    ReplyDelete