f BAGILA ROYALTI, KALAU TAK DAPAT BALA ~ Ikrar Pemuda

Friday, July 27, 2012

BAGILA ROYALTI, KALAU TAK DAPAT BALA



Haaa..dengar tu..nak bala?..kalau nak tak mau bala, bagi royalti minyak kat Kelantan...walaupun ianya di kawasan tuntutan Thailand dan juga Vietnam...(baca kat sini dan sini)

Banyak kali jugak dia doa mintak royalti...siap kirim bala lagi kalau tak dapat royalti...



Lepas tu dia buat lagi..kali ni di bulan puasa..



Jangan main-main wooo..dia siap mintak bala lagi kalau tak dapat royalti..

Tak dapat duit punya pasal, bala didoakan...tapi kalau dia ambil duit rakyat dalam ceramah-ceramah..dan yang terbaru kunjungan Hj Hadi ke Mesir sapu duit para pelajar di sana semasa ceramah, walhal mereka pon disponsor untuk ke sana..ITU TAK MENGAPA...puiiii...

3 comments:

  1. doa bala , doa pecah perut , doa laknat ..entah berapa juta kali lagi pas nak berdoa pecah perut muslim lain , inikah ajaran islam ?

    doalah sejuata kali pun , kalau Allah tak izin tak kemana , akhirnya doa itu balik ke muka si pendoa sendiri !!

    ReplyDelete
  2. sebagai seorang islam yg mengaku alim sepatutnya berdoalah semoga kerajaan pusat terbuka hati dalam isu royalti,bukan berdoa supaya ditimpa malapetaka,kalau memang dah rezeki tiada siapa dapat menahan atau menhalangnya.

    ReplyDelete
  3. Jangan lupa akan kehendak Allah SWT yg tidak membuka pintu hati PM-PM Malaysia utk mengeluarkan royalti Kelantan kerana ada hikmahnya... Hikmah yg kita tak tahu apa dia...

    ReplyDelete