f ARTIS MASUK PAS JADI ZUHUD? ~ Ikrar Pemuda

Thursday, July 26, 2012

ARTIS MASUK PAS JADI ZUHUD?


Artis masuk UMNO dituduh dibayarlah, diberi projek lah dan macam-macma lagi tuduhan...tetapi bagi PAS, mereka percaya tidak sebegitu....artis yang masuk PAS bukan untuk dapat duit, bukan untuk kemewahan...tak caya cuba tengok kereta salah seorang artis yang masuk PAS iaitu Bob Lokman...ini je keretanya...

.
.
.
.
.
.

Tak caya tanya ustaz azhar idrus..dia yang kantoikan heheh..





Kalau pon ada yang kata itu mungkin duit semasa Bob jadi artis dulu? Nah...bermakna dia dapat kemewahan hasil dari dasar kerajaan BN yang menggalakkan artis untuk cipta macam-macam karya seni dan ada RTM dan TV3 termasuk Astro untuk tempat dia berlakon, mengacara dan sebagainya...


Hairi Othman pulak dia dapat imbuhan besar...sepertimana apa yang dia sendiri tulis dalam Twitter nya

Jadi mana zuhudnya? Mana ikhlas nya? Last-last ianya semua KERNA DUIITTT...

3 comments:

  1. Zuhud la sangatttt!! (tangan kat bahu)

    ReplyDelete
  2. Rezeki tu rahsia Allah wahai sahabatku..
    Allah tidak menetapkn rezeki ditangan pemimpin2 negara sahaja, kalau adapun, tidak lebih dari setitik pn kalau dihimpunkn segala kekayaan dunia ni. Bersyukur lah dgn rezeki org lain, insyaalah diberkati rezeki yg sama utk anda. Mungkin rezeki Bob lebih berkat dari anda, dari hasil kerja halalnya. Hanya Allah saja yg tahu.

    ReplyDelete
  3. mana dtg halalnya kalo ceramah dari mula sampai habis penuh dgn caci, maki, fitnah bagai... tu namanya rezeki yg membawa ke neraka...

    ReplyDelete