Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Saturday, August 31, 2013

[VIDEO] WIRA MERDEKA VS SASTERAWAN SENGAL: TELOR ADAM ADLI MASUK DALAM



Sorang ni dah tua dah..pernah dapat Anugerah Sasterawan Negara..tapi bendera Malaysia sendiri pon takt au..


Sorang lagi pula, rakyat Malaysia yang faham apa itu merdeka, dan apa itu Jalur Gemilang..

Jom lihat pertembungan mereka..




Adam Adli tu apasal? Takde telur ke? Apa pasal dia diam je?

 Macam ini nak pertahankan negara..bendera sendiri dirampas di pijak pon buat diam saja...kah kah kah..

1 comment:

  1. SYUKUR ALHAMDULILLAH di atas keberanian PENDEKAR Islam/Melayu kita ini, yg. begitu berani walau seorg berdepan dgn. MUSUH Islam/Melayu!

    Saya syaki si PENGKHIANAT-PENGKHIANAT dari DAPBANGKAI/PKR ini sebenarnya cuba menipu, kononnya mereka memperjuangkan simbol bendera Persatuan Kesatuan Melayu Muda (KMM) iaitu Sang Saka Malaya (SSM), utk. menentang pemerintahan UMNO.

    Tapi, di syaki, logo bintang pada bendera SSM ini sudah menjadi simbol bintang agama KRISTIAN ZIONIS DAPBANGKAI/PKR, utk. MENENTANG/MENCABAR/MENGHINA/MENGGERTAK Islam/umatnya dan kuasa pemerintahan Islam/Melayu melalui pemimpin Raja-Raja Melayu, pemimipin UMNO dan PDRM kita, yg. dilambangkan oleh Bendera Jalur Gemilang Malaysia kita (lihat di http://pmr.penerangan.gov.my/index.php/maklumat-kenegaraan/194-bendera-malaysia.html) dan juga Bendera Sang Saka Biru PDRM kita (lihat di http://www.sabahrmp.gov.my/mengenai_kami/mengenai_logo.html ). Jadi ini disyaki merupakan ANCAMAN TERORISMA utk.menjatuhkan Islam/umatnya, termasuk Raja-Raja Melayu, pemimipin UMNO dan polis kita. Juga utk. MENGHASUT umat Islam/Melayu Indonesia, termasuk yg. sudah menjadi rakyat Malaysia, utk. menyokong pembangkang PR, di mana puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR sedang mempergunakan PAS, melalui sejarah anti-penjajahan Inggeris KMM dahulu yg. ingin menggabungkan Malaysia dan Indonesia, di samping menjatuhkan Raja-Raja Melayu.

    Dan lambang bintang agama Kristian ini sudah menjadi logo rasmi EVANGELIS Star, sebab itu disyaki mengapa the Star sengaja meletakkan gambar Masjid (yang kecil pula itu) untuk melambangkan Hari Raya dan Bendera Jalur Gemilang tercinta kita, di bawah logo bintang Kristian mereka.
    Bintang LIMA penjuru dlm. agama Kristian, (lambang bintang Zionis pula, enam penjuru) adalah melambangkan tuhan agama Kristian, iaitu Jesus, jelmaan tuhan mereka, serta kelahiran asal Jesus dan kepulangannya ke bumi di masa hadapan. Maka, Jesus sebagai "Morning Star" melambangkan cahaya tuhan mereka ke bumi ini (di dalam agama Yahudi pula, bintang Zionis melambangkan utusan tuhan mereka yang akan turun menyelamatkan mereka).

    Maka saya berharap pihak JAWI/JAKIM dan KDN akan menyiasat hal ini dengan segera. Dan sekiranya akhbar the Star adalah akhbar Kristian, mereka mesti mengumumkannya secara terbuka, supaya umat Islam, terutamanya jenerasi muda Islam/Melayu yg. dari golongan `bijak-pandai‘, akan lebih berhati jika membaca akhbar ini, iaitu degan tujuan memantau akhbar ini. Kerana mesej agama Kristian akhbar ini adalah tersembunyi dan cara yang amat halus tetapi amat merbahaya kepada Islam/umatnya di bumi pusaka Islam kita ini.

    Juga, ANCAMAN TERORISMA kepada Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu, pemimipin UMNO dan polis Islam/Melayu kita, disyaki melalu simbol bendera Sang Saka Malaya ini oleh puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR, amatlah BAHAYA sekali! Maka, JAWI/JAKIM dan KDN serta PDRM, mesti bertindak segera utk. MENGHARAMKAN terus bendera Sang Saka Malaya dan mana-mana perhimpunan yg. meyokongnya!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages