f BN PERLUKAN MAT SABU UNTUK PRU 13 ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, February 21, 2012

BN PERLUKAN MAT SABU UNTUK PRU 13



Kalau baca tajuk posting ni macam tak percaya je kami boleh tulis tajuk macam ni...hahaah..kami sendiri pon tak percaya..

Tapi kenapa ya? Tengok video kat bawah ni..



Memang kita perlukan Mat Sabu dalam PAS..lagi ramai lagi bagus...hahahha...dia ingat dia bagus sangat la gi sokong komunis tu..tapi ternyata dia tersilap..itu pasal sampai sekarang Mat Sabu senyap je hahahah..tapi kengkadang berbunyi la jugak..bunyi macam kat bawah ni..



Bukan calang-calang orang ni..TIMBALAN PRESIDEN PAS tuuuu..

2 comments:

  1. Korang tengok betol2 gambar Mat Sabu Kaki mantat Bini Orang tu!!

    Bintang Mat Sabu ni dah serupa BABI!!

    ReplyDelete
  2. TUN M IS THE BEST!!

    LUV U TUN M!!!

    ReplyDelete