Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, February 22, 2012

PAS RELA JADI PUTAR ALAM ASAL ANWAR SELAMAT


PAS kira dah berada di tahap paling hina dalam sejarah. Kenyataan Anwar yang terang-terang memperakui keselamatan negara Israel dalam WSJ mereka hanya tutup sebelah mata. Lalu mereka salahkan kapal dagang yang berlabuh di West Port dan terus menuduh BN pro Israel hanya kerana kapal tersebut. Tetapi benarkah kapal tersebut kapal dari Zionis Israel?



Dua kapal tersebut berdaftar di Liberia. Bermakna ia bukanlah kapal Israel. Syarikat Zim memang ada kaitan dengan Israel..begitu juga dengan Intel, Facebook, Motorola dan sebagainya. Zim siap ada agent dan ofis di Turki (di sini)...padahal Anwar dikatakan selalu memuji Turki sebagai negara Islam contoh...amacam?

Bagaimana pula dengan organisasi National Endowment Department? Foundation For the Future?Konrad Adenauer Stiftung? Bukankah organisasi-organisasi ini selalu menaja Anwar dan aktiviti-aktivitinya?

Anwar juga berkawan rapat dengan Paul Wolfowitz sampai Anwar boleh bekerja di Foundation For The Future dan sampai boleh minta makwe Wolfowitz ditukar dari Bank Dunia dan bekerja dengan Anwar dalam Foundation tersebut?

Anwar dah banyak bukti jadi barua Yahudi Neo Con yang support Israel, tapi PAS masih tak mahu terima. PAS memang hampas..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages