f NIK AZIZ TAKDE MULUT KE? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, February 21, 2012

NIK AZIZ TAKDE MULUT KE?

Apasal Anwar yang sendiri bagi statement untuk Nik Aziz? Nik Aziz kenapa tak bagi statement terus lepas jumpa tu? Kalau macam ginilah isu Anwar sokong Israel dikira settle oleh PAS..nampak sangatlah PAS ni HAMPAS...atau Nik Aziz sudah dikunci mulutnya?

2 comments:

  1. jd bekas banduan tak jd apa pd sibabi ni boleh hidup mewah lg atas nama rakyat yg undi dia..bodoh sungguh org yg bg peluang dia hidup brmaharajalela dgn pendustaan lidahnya & jd pengkhianat negara..bila mahu selesai ni..tak mahu nak tengok muka ni lg...cukup2lah kamu berdusta..kubur sudah panggil mari rumah sudah suruh pergi...jdlah kamu manusia yg sehina2nya atas perbuatan kamu sendiri..solat hajat ramai2 supaya ditunjukkan lagi kemaksiatan yg dilakukannya..dan tolak haiwan ni drp diangkat jd pemimpin dlm pru13 nnti..

    ReplyDelete
  2. insya Allah...masanya akan tiba..

    ReplyDelete