Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, August 16, 2011

Naib Presiden PAS sendiri akui PAS tidak boleh dipercayai


PAS ini parti politik, bukannya badan pelaksana agama Islam di mana-mana. Itu sebablah Sultan Selangor menitahkan agar JAIS tak perlu jumpa mana-mana pihak termasuk PAS berkenaan dengan pemeriksaan JAIS terhadap gereja DUMC.

Ini statement Mahfuz Omar Naib Presiden PAS
"Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata, nasihat berkenaan dibuat bagi memastikan maklumat kes tersebut yang kini masih berada dalam siasatan tidak terlepas kepada pihak luar."

Nampak sangat PAS tak boleh dipercayai hahahahah....

Tapi yang peliknya Mahfuz Omar beritahu juga yang PAS tetap menaruh harapan untuk bertemu JAIS bagi mendapatkan maklumat sebenar tentang isu itu.

Mahfuz juga kata, selain pihak JAIS, pihak gereja juga PAS nak jumpa. Selepas tu, barulah PAS akan buat kenyataan berkenaan isu ini. Amboi! Lambatnya PAS nak bagi pendirian! Padahal ini isu agama Islam, dan juga isu pokok perjuangan PAS..takkan nak delay-delay? Boleh je tanya Hassan Ali kalau nak maklumat lanjut kan?

Kalau JAIS kata memang gereja itu bersalah, dan PAS kata tidak...rakyat sepatutnya nak dengar yang mana? Bukan kah ini bakal mengelirukan rakyat?

Sepatutnya PAS biarkan lah JAIS sebagai badan penguasa agama Islam negeri menyiasat dan sebarang keputusan dari siasatan JAIS, PAS harus terima dengan reda...Exco agama Islam Negeri Selangor pon bukan orang lain, orang PAS jugak..jadi apa nak kalut!!

 Lu Pikir la sendiri!!

Ikrar Pemuda: Sebenarnya PAS ni jadi alat DAP supaya dapat meneutralkan segala keputusan JAIS yang mungkin tidak sehaluan dengan gereja tersebut.

1 comment:

  1. PASPISPUSSY NI TAK BLEH PAKAI.AKAL MEREKA NI MACAM SELUT.DAH TAK RELEVAN LAGI.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages