Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, July 6, 2011

VIDEO:Bukti PAS bertakbir dan melaungkan nama Allah untuk sang kafir

Firstly, kami di Ikrar Pemuda nak ucapkan tahniah di atas pencapain PAS berdakwah dan mentarbiah pengikut-pengikut mereka. Tapi sayangnya apa yang PAS dakwah kan bukanlah agama Islam, tetapi saduran dari agama Islam yang dipanggil AGAMA PAS!


Kenapa kami kata begitu, ini berikutan pembongkaran Blogger din turtle (di sini) mengenai kejadian PAS bertakbir untuk sang kafir Lim Guan Eng..Kejadian ini berlaku ketika Lim Guan Eng berceramah di Terengganu baru-baru ini. Adakah Islam mengajar untuk bertakbir untuk pemimpin Kafir seperti Lim Guan Eng yang dasar partinya terang-terang menentang negara islam?

"Sepanjang ceramah LGE malam itu, saya berikan tumpuan kepada reaksi hadirin. Saya akui kepetahan LGE berucap, beliau pandai menggunakan punchline, berhenti dimana yang patut, dan pandai memainkan perasaan hadirin. Dan setiapkali LGE mengenakan pukulan smash tajam kepada lawan BN, ia disambut dengan ALLAHUAKBAR dari penyokong Pas.

Seorang pemimpin kafir masuk ke kem Islam dimana hadirinnya 100% umat Islam, mengutuk musuh politiknya yang beragama Islam dan diberi takbir oleh umat Islam ? Astaghfirullah ......"

Kami Ikrar Pemuda pon menjalankan sedikit pencarian dan terjumpa BUKTI BERVIDEO...Jom tengok PAS bertakbir untuk sang kafir Khalifah Lim Guan Eng..



Tengoklah...bila ada je kata-kata "punchline" dari LGE di awal-awal ceramah, maka penyokong-penyokong PAS ini pon akan berkata sama ada "Allah" atau pon "Allahuakbar"...seolah-olah apa yang diutarakan oleh Lim Guan Eng itu bagai sesuatu yang suci di sisi Allah..

Apa yang boleh kami katakan di sini, INI BUKAN AJARAN ISLAM...tapi ini AJARAN agama PAS yang sememangnya SESAATT!!!

Ikrar Pemuda: taksub sampai dah tak ingat mana dosa mana pahala walaupon kata perjuangkan Islam

2 comments:

  1. Allahu Akhbar. Maha suci Allah. Kau jadikan manusia berbilang bangsa utk kita sama mengenali dan berbaik-baik antara satu sama lain.Mereka bukan Islam tetapi mereka mencintai agamaMu. Semoga kau berikan taufik dan hidayahMu ya Allah agar satu hari nanti mereka kekal dalam Islam. Ampunkanlah dosa-dosa kami orang Islam yg telah disesatkan kerana memusuhi sesama manusia.

    ReplyDelete
  2. DAP mencintai PAS..tapi DAP tidak mencintai Islam..kerana PAS bukan Islam..dan Islam bukan PAS..PAS hanya melacurkan Islam untuk keuntungan Politik..tak payah nak bertopeng dengan ayat-ayat Al-Quran untuk membohongi rakyat..

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages