f Macamana la nak manage negara macam ni ~ Ikrar Pemuda

Sunday, May 29, 2011

Macamana la nak manage negara macam ni

Lelong..lelong..satu ribu darham...satu ribu malam!!!...malam??

Memang betol la Pakatan Haram ni hanya pandai berceramah sahaja. Tapi nak mengurus kan sesuatu termasuk parti sendiri pon cacamerba. Terbaru, ibu pejabat PKR di Merchant Square, Tropicana, PJ hendak dilelong. Adoii...apa pasal sampai nak kena lelong? Diorang ni tau duduk je ke? Katanya pasal sewa tak bayar..kalau dah tau tak mampu nak bayar apa pasal nak sewa kat situ...situ kan tempat orang-orang kaya..sewa pasti mahal?

Atau sang sponsor dah tak sanggup nak sponsor PKR? Atau takkan ini pon konspirasi UMNO jugak? Rakyat boleh menilai bagaimana kredibiliti Pakatan Haram. Dengan keadaan begini, bagaimana mereka nak uruskan negara? Habis la semua kena lelong..tengok macam aset-aset PKNS...habis dijual Khalid Ibrahim.

0 comments:

Post a Comment