Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Sunday, April 24, 2011

Jadi presiden pon susah dalam PAS heheheh....

'Saya sedia ditentang' - Abdul Hadi

Presiden Pas itu mengakui tidak selamanya akan menjadi pemimpin

MARANG: "Jika ada pencalonan diterima pemimpin lain untuk menentang (jawatan presiden), saya sendiri amat mengalu-alukannya kerana saya bukan mahu menjadi pemimpin selamanya. Saya sendiri sudah berumur dan memerlukan barisan pelapis."

Demikian kata Datuk Seri Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataan media mengulas mengenai tindakan Pas Kawasan Bukit Bintang yang mencalonkan Exco Kerajaan Kelantan, Datuk Husam Musa supaya mencabar Presiden Pas itu pada Muktamar Pas ke-57 pada Jun depan.

Bagus lah kalau dah sedar diri Haji Hadi oii..So bila nak turunnya? Orang-orang PAS tak sabar nak ganti kau. Kalau diri tu dah sedar dah berumur, letak jawatan sahaje la..nak lawan buat ape lagi. 

Hari sibuk sangat suroh Ketua Menteri Sarawak, Taib Mahmud letak jawatan. Bila kena batang hidung baru la nak sedar diri. 

Siapa yang nak lawan?

Cuba baca tulisan blog ni:

"Ahli Jawatan Kuasa (AJK) PAS Pusat, Datuk Husam Musa, hari ini menyatakan sokongan penuh beliau kepada pimpinan Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang.

Sehubungan dengan itu, Husam menolak sebarang percalonan dari mana-mana PAS kawasan untuk mencalonkan beliau sebagai Presiden PAS.

“Saya menyokong 100 peratus kepada pimpinan Tuan Guru Haji Hadi, kerana kepada saya beliau adalah seorang yang berwibawa dan boleh menyatukan PAS.“Jadi saya harap kawasan-kawasan lain tidak mencalonkan saya bagi jawatan presiden,” katanya.

“Saya tidak pernah ada hasrat untuk bertanding jawatan setinggi itu, apa tah lagi apabila dipertembungkan dengan Tuan Guru Haji Hadi,” katanya lagi.Ujarnya, generasi muda kini mungkin tidak mengetahui hubungannya dengan Tuan Guru Haji Hadi."


Konon la si Husam Musa ni...ye ke ni tak mau lawan?heheheh..



2 comments:

  1. Nota Terbuka untuk Datuk Seri Haji Hadi Pemimpin PAS. Jangan tertekan dan jangan pandang remeh hal Pemilihan Kepimpinan PAS.Saudara Haji Hadi perlu tanya pada diri adakah sisa kebenaran sabenar masih ada pada saudara haji.Jika ada,suburkan lah maka saudara haji pasti dipeliharaNYA dari kemelut dan ugutan politik partisan saudara haji.Saya minta atau mohon saudara haji minta sabenar benar kebenaran dari Illahi dalam solat.Ketepikan perkara perkara yang dihalwakan ke telinga saudara haji seketika. Sekiranya ada saudara haji tergulong dalam ehsan NYA,maka bertindaklah demi umat Nabi Muhamad SAW.bukannya untuk PAS semata mata.Ingatlah nafsu bertempek tak kira siapa dari wali hingga anak yang baru baligh.Harap dapatlah saudara haji menghidupkan jiwa. Salam sejahtera untuk saudara haji di dunia......

    ReplyDelete
  2. inilah ulama politik dajal yang mengkafirkan se sama bangsa kini menjadi "BARUA" pada DAP.

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages