Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Monday, October 11, 2010

Siapa Rahimi Osman?



Ketika ini, kecoh betul Parti Kian Rebah atau PKR disebabkan bukan atas nak membela rakyat..tetapi akibat dari huru-haranya parti cacamerba ini. Minggu lepas kita dihebohkan oleh si mulut becok Azmin Ali amboi amboi kerana menghina Tun M yg sakit sebagai tersungkur..tapi tau tau sekarang dah pakai Ferrari!!..

Minggu ini pula kita dikejutkan dengan sidang akhbar bekas pembantu Anwar Ibrahim iaitu saudara RAHIMI OSMAN. Kejutan berlaku apabila secara tiba-tiba dia ingin membuat sidang akhbar mengenai perkara penting dia dan orang2 dalam PKR berkenaan dengan isu penulisan berakuan bersumpah yang melibatkan Perdana Menteri Najib Tun Razak dan Datin Rosmah Mansor terbabit dalam konspirasi menjatuhkan Anwar Ibrahim ...namun sidang itu dibatalkan akibat dari kekecohan yg timbul dari segelintir ahli PKR yg menghalang sidang media itu.
Mesra nampak!! heheehe..


OK..persoalannya..siapa Rahimi Osman ni? Mari kita sama-sama teliti siapa dia:
1) Kaitan dengan Anwar Ibrahim:

Bekerja sebagai Pembantu Peribadi Anwar dari 2007 hingga 2008. Diambil bekerja pada Mac 2007 untuk mengendalikan dan mengupdate blog Anwar selepas berhenti belajar dari UIA.

2) Fakta Menarik

Dikatakan Rahimi adalah rakan karib Saiful mangsa liwat Anwar. Dan Rahimi jugalah yg bertanggungjawab memperkenalkan Saiful kepada Anwar Ibrahim. Fakta ini diperakui Saiful di dalam keterangan mahkamah berhubung kes liwat Anwar itu.

Hahahha...PKR makin haru biru..takkan nak tuduh ni pon UMNO buat jugak..alahai...

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages