Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Tuesday, October 5, 2010

Azmin Ali bakal tersungkur??

Di kala PKR dalam keadaan huru-hara dan caca marba akibat dari pemilihan mereka yg "telus" dan "aman", sekarang ini nama Azmin Ali membuak-buak secara tiba-tiba. Ini adalah kerana akibat dari kenyataannya yang menghina mantan Perdana Menteri Malaysia ke-4 iaitu Tun Dr Mahathir Mohamad. Azmin merujuk Tun Mahathir yg sakit ketika berkunjung ke Melbourne sebagai Pemimpin Tersungkur.

Nampak sangat cabul mulut si Azmin ni bila mengatakan orang yg sakit tu tersungkur. Biasalah..siapa-siapa boleh sakit..Azmin pon kena ingat..sampai masa dia sakit..dia pon boleh tersungkur..Namun ucapan macam mulut murai (atau dia pon nak lazer-lazer ala-ala Azwan Ali ke?) si Azmin ni tak kena tempatnya.

Namun, Azmin mungkin sudah mula menyusun sendiri agenda tersungkur untuk dirinya. Lihatlah gambar-gambar di bawah ini.

Ini adalah gambar keluarga Azmin semasa Hari Raya baru-baru ini. Bukan kepada Azmin atau keluarga dia yg kita nak bincangkan..tetapi KERETA MERAH di belakang mereka. Anda tau kereta apa kah itu? Semestinya bukan kancil Merah, atau Proton Waja Merah...apatah lagi Van Nissan Vannette C22 Merah. Kalau nak tahu..tengok bawah ni plak..


Ya...Ferrari Merah. Harganya bukan puluh-puluh ribu mahupon ratus-ratus ribu...berjuta ni!!Persoalannya...atas dasar seorang ahli Parlimen Pembangkang yang bukan pon Menteri atau apa...macamana Azmin boleh pakai kereta semewah ini?Banyak blog telah bercerita tentang ini di sini, di sini dan di sini. Ini kah pejuang nasib rakyat? Pejuang nasib rakyat yg miskin tapi dia pakai Ferrari?Hahaah...what you give, you get back Azmin...bersedialah untuk dengar penafian dia pasal kereta ni..tak pon Abang tersayang si Anwar mungkin pula akan defend dia..Aww..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages