Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Wednesday, July 21, 2010

Anwar ahli Freemason...komfem..


Kupasan seorang blogger muda amat menggemparkan kita..beliau telah terjumpa kaitan anwar dengan gerakan freemason..dan didapati anwar adalah antara ranking officer bagi gerakan ini. lihat imej di atas dan boleh periksa di sini. Blogger anwaraidc pernah jugak mengupas isu ini mei lalu..di sini

Apakah freemason?..kenapa dunia Islam membenci gerakan freemason ini..ok..kite patut tanya kawan baik Anwar, tuan guru hadi awang berkenaan dengan freemason..tgk video di bawah ni..baik punya ceramah..


sambungan ada di sini dan di sini

Sebagai presiden PAS, iaitu parti yang kononnya memperjuangkan Islam dan memusuhi freemason...kenapa tidak Hadi nasihat Anwar atau pon memusuhi Anwar? Dalam ceramah berdegar-degar suruh umat Islam jauhi freemason..tapi di kawan dengan ahli freemason ok plak?

4 comments:

  1. ada juga website cuttingedge... GORBACHEV... mengaitkan Anwar Ibrahim juga dgn jawatan sbg Deputy PM & FM...

    ReplyDelete
  2. memang terdapat manusia yang bernama Anwar Ibrahim dalam pertubuhan Freemason itu namun Anwar Ibrahim tersebut bukanlah Anwar Ibrahim Ketua Umum PKR tapi orang lain yang mempunyai nama serupa dengan beliau. Sila periksa di link ini untuk kepastian saudara http://www.iosphere.net/~dixonr/ln2006.html
    apakah hanya seorang sahaja manusia yg bernama Anwar Ibrahim di dunia ini? Bagaimana pula pandangan saudara jika terdapat ahli freemason yg mempunyai nama sama seperti adik saudara atau jiran saudara? Saya nasihatkan seeloknya saudara siasat dgn lebih terperinci sebelum membuat andaian kerana dibimbangi andaian kita itu jatuh menjadi fitnah pula. Maaf saya bukan penyokong PKR tapi hanya memberitahu perkara yang benar.

    ReplyDelete
  3. Senang saja bro, kalau bukan Anwar, dia buatlah penafian dan kalau berani saman dan bawa ke mahkamah. Boleh pihak berkuasa check betul-betul status individu tsbt. Amacam?

    ReplyDelete
  4. ye ye je name anwar ibrahim yg lain..sape plak lg anwar ibrahim yg femes jd pengkhianat agama..

    ReplyDelete

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages