Breaking

Post Top Ad

Your Ad Spot

Thursday, June 24, 2010

PKR Selangor bakal runtuh??Pakatan melingkup? Bahagian 2


Negeri Selangor di ambang kucar-kacir sekarang ni. Baru sahaja gembar-gembur UMNO Selangor dikritik hebat, tiba pula cerita kerajaan Selangor Pakatan Rakyat lagi teruk. Masalah ditimbul oleh parti ape lagi..parti PKR la..Menurut laporan The Star, sekarang ada 2 kumpulan dalam kalangan ADUN2 PKR di Selangor, satu yg sokong Khalid gagap, yg kedua yg berbulu dengan Khalid Gagap.

“We cannot tolerate Khalid any more and want him removed,” said one of the MPs who declined to be named.
“We will reject all positions offered to us by the state’s government linked companies and won’t have anything to do with the Selangor government until Khalid is removed,’’ he added."

Team yg berbulu dengan Khalid Gagap diketuai oleh Azmin Ali yg memang dari dulu tak boleh bertentang mata dengan si gagap. Azmin Ali dengan tanda protes telah pon meletak jawatan sebagai ahli lembaga pengarah PKNS..ait?? katanya PKNS tengah naik takkan nak letak jawatan kot??Satu tanda lagi ialah apabila S/U Khalid iaitu Nik Nazmi telah digantikan dengan seorang wanita belum berkahwin bernama Faekah. Faekah dikatakan telah di"hand-picked" oleh Khalid sendiri dan bukan dari pimpinan PKR.

Entahlah..malas betol nak cerita lebih2 rumah tanga orang ni..tu la..dulu sebok sangat kacau rumahtangga lain. Mengata macam2, dan puji yg rumah tangga dia bagus belaka. Nah sekarang amik ubat. Dah la negeri Selangor tengah macam2 masalah: curi pasir, defisit belanjawan, PBT tak terurus (sbg contoh, kutipan sampah pon sekarang dikhabarkan tidak teratur di sesetengah PBT di Selangor). Pada kami, inilah balasan yg agaknya mereka terima akibat perbuatan mereka sendiri yg gilakan kuasa dan sanggup melacurkan perjuangan bangsa dan agama demi kepentingan jawatan dan kuasa. Allah Maha Berkuasa..

No comments:

Post a Comment

Post Top Ad

Your Ad Spot

Pages