f Inikah Islam yang diperjuangkan oleh PAS?? ~ Ikrar Pemuda

Friday, November 6, 2009

Inikah Islam yang diperjuangkan oleh PAS??

Kafir senang lenang menggunakan dewan solat masjid di Klang untuk menyampaikan ceramah. Tempat kita sembahyang, sujud dan berdoa digunakan sewenang-wenang oleh Xavier ini untuk membuat "tazkirah"nya. Siapa yang benarkan??tak lain tak bukan orang2 PAS.

Tengok gambar ni pulak. Niat nak sembahyang hajat tu bagus, tapi dah tadek tempat lain ke? Sembahyang hajat kunun nak dapat berkat untuk bersidang di Dewan Rakyat Perak agaknya. Berkat ape??Berkat supaya DAP kafir memerintah Perak balik??Dengar-dengat kiblat diorang ni pun salah.

Lihatlah keadaan pakatan pembangkang, kafir sedap-sedap ceramah dalam masjid, orang Islam plak rela sembahyang atas jalan. Ma sya Allah...

0 comments:

Post a Comment