f BANJIR: MANA BEKAS PEMIMPIN UMNO? ~ Ikrar Pemuda

Saturday, December 27, 2014

BANJIR: MANA BEKAS PEMIMPIN UMNO?



Dalam sibuk-sibuk macai-macai PR kesah sangat pasal PM main golf ngn Obama di Hawaii..

Najib dah pon datang melawat mangsa banjir pada 20hb Disember....BACA DI SINI

Lepas tu baru dia pegi ke Hawaii dan main golf bersama Obama..
Obama tu plak sape? Presiden DAP ke? bukan..dia Presiden negara paling berkuasa di dunia..bukan calang-calang orang boleh main golf dengan Obama..

Kemudian...hari ini Najib terus datang ke Kelantan sambil disambut MB Kelantan.. BACA DI SINI

Ok..itu cerita Najib..

Bagaimana dengan cerita PESAING NAJIB??

Sape?

Anwar Ibrahim lah..

Mana dia pergi?

Masa dia buat perhimpunan Black 505 sejurus selepas PRU13...SATU MALAYSIA dia pusing buruk2kan SPR, UMNO dan BN..dan menuduh macam-macam termasuk 40K bangla lah..ape lah..

Rakyat pon berpusu-pusu dengar keletah Anwar...berhujan berhimpit..

Ok..

Sekarang rakyat sedang berhujan..berhimpit..berlumpur..rumah rosak..hartabenda rosak..
Mana Anwar? Ada maklumat mengatakan Anwar, Jijah dan femili bercuti di New Zealand..

Itu belum tanya Rafizi Ramli..

Lim Kit Siang..

Lim Guan Eng..

Wan Azizah..

Mana??

Mana??

6 comments:

  1. Setahu saya semua pemimpin PR sekarang berada di luar negeri terutama pemimpin utama Dapigs dan PKR , apa dia orang peduli selagi ada pengikut dan penyokong bahalol dan bangang , tak melawat kawasan pun tak pa.

    ReplyDelete
  2. Takpe, Najib pun boleh bercuti macam Anwar nanti bila dah tak jadi PM. Jalan ler kemana dia mahu!

    ReplyDelete
  3. Anwar tak sempat balik lg. Tayar basikalnya bocor pulak. Itulah pasal. Ada soalan lain tak?

    ReplyDelete
  4. ada cina2 sial anak beranak nak kisah sangat dengan banjir? tambahan pula banjir itu yg kenanya melayu jadi buat apa cina sial tu nak pergi tengok! kalau bab nak jatuhkan negara sial2 nilah yg kepala!

    ReplyDelete
  5. Tapi melayu yg bangang tetap percaya & undi juga pemimpin2 PR yg celaka ni....

    ReplyDelete
  6. Harapnya pihak blogger dapat menghebahkan kepada semua NGO yang hendak beri bantuan supaya menyelaraskan dengan Pusat Kawalan Operasi Bencana yang diketuai oleh Pegawai Daerah yang berkenaan melalui Setiausaha Keselamatan Daerah supaya tidak timbul kejadian seperti tahun lepas di mana ada kampung yang dapat bantuan sampai 4 ke 5 kali, tetapi ada kampung yang hanya dapat bantuan JKM sahaja hingga menyebabkan rasa tidak puas hati kepada kerajaan kerana menyangka bantuan NGO itu adalah bantuan dari kerajaan.

    Semoga para NGO dapat memberikan kerjasama kepada pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana untuk mengelakkan rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang hanya melihat orang lain saja dapat tapi dia tak dapat.

    Ini bukanlah untuk pihak Pusat Kawalan Operasi Bencana nak merampas bahan itu dari pihak NGO, tetapi untuk penyelarasan supaya tidak timbul isu rasa tidak puas hati di kalangan mangsa yang ketinggalan.

    Ini disebabkan NGO tidak mempunyai maklumat kawasan mana yang dah dapat sampai dua tiga kali, dan kawasan mana yang tak dapat lagi, hanya dapat dari JKM sahaja.

    Oleh itu, berilah kerjasama untuk memudahkan kerja. Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete