f MENTERI DIPECAT! ~ Ikrar Pemuda

Saturday, August 9, 2014

MENTERI DIPECAT!


Akhirnya Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim telah dipecat dari Parti Keadilan Rakyat. Kemelut penggantian Menteri Besar Selangor nampaknya menjadi semakin ganas selepas Khalid enggan menghadiri mesyuarat dan juga memberi jawapan yang bertentangan ke atas surat tunjuk sebab dari PKR.

Kepada rakyat Selangor, ini kah politik yang anda semua impi kan?

Huru-hara, gila kuasa dan yang paling teruk...NEPOTISME di tahap tertinggi kerana Anwar inginkan isterinya untuk menggantikan Khalid Ibrahim...

Orang dah gitau..Anwar ni kalau dia nak benda tu..dia nak lah...dia langgar je semua benda tak kira betol ke tak betol..

tapi rakyat Selangor tak mau percaya...nah amik obat..hahahha...best tak ada MB Selangor pertama tak berparti??

So what's next? Pilihanraya negeri ke?

5 comments:

  1. Sepatutnya anwar ni tak hidup langsung. Sekarang ini hampir semua kacau bilau bersebab dia. Tak kiralah dia betul ke dia ada sifat luar tabie, jika dia tak wujud tiada onar akan berlaku. Adakah dia ini dajal? Dajal suci atau dajal jahanam?

    ReplyDelete
  2. Tahniah Rakyat Selangor!!

    ReplyDelete
  3. Selamat maju jaya orang selangor yg pilih PR untuk memerintah...Tahniah sumo.

    ReplyDelete
  4. Khalid dipecat. Tapi kenapa hanya biawak2 air pkr yg bercakap dan membuat pc. Sesekali KETUM bercakap. Presiden pkr mana? Kecut, malu dan nampak mcm sial? Tikam org kepercayaan sendiri. Kalau bukan bangsat, apa lagi nk sebut perangai jijik begini. Wayang kulit dari sepat kering!!!

    ReplyDelete
  5. Apa yang aku lihat Allah telah turunkan bala kepada pembangkang. Tengoklah betapa cacamarba PKR sekatang. DAP saman PAS, PKR saman PAS, PKR dan DAP bermasaalah dan bermacam2 kes lagi.

    Inilah apabila kumpulan yg munafiq, kafir laknat dan penuh dengan fitnah, liwat, bohong, menipu, zalim, bongkak, rasuah, kejam, tidak amanah dan perkara yang Allah tidak suka akhirnya dibayar cash.

    Ini baru permulaan cerita. Kita lihatlah kesudahannya. Adakah mereka menerima dengan keinsafan atau memegang sifat ego dan menyalahkan orang lain?

    Pada pandangan saya kaum tersebut akan menyalahkan orang lain dari penyesalan.

    ReplyDelete