f KANTOI PENYOKONG PKR BUAT ONAR ~ Ikrar Pemuda

Monday, August 11, 2014

KANTOI PENYOKONG PKR BUAT ONAR



Rafizi Ramli melalui FB nya sedang kempen habis-habisan untuk burukkan Khalid Ibrahim...
Namun dalam ruangan komen ada yang bertanya kenapa pilih Wan Azizah isteri Anwar Ibrahim sebagai calon MB menggantikan Khalid Ibrahim.. Jom tengok apa jawapan-jawapan WIN terpilih macai-macai PKR..


9 comments:

  1. Umno jgk yg jd belasahan! Memang ternyata... Generasi sick society - mentally & phsyichally! Rasa diri mereka dh terlalu pandai & smart enough! Kadang2 rasa memang patut pun selangor kena mcm gini. Air takde, denggi kuat... Sbb rakyatnya xder keje lain - 24 jam berpolitik. Kelantan berpuluh tahun bwh pas pun xder taksub sgt mcm org selangor.

    ReplyDelete
  2. ...kebencian mengatasi kebenaran....
    ...otak dsh kat lutut...what to do...

    ReplyDelete
  3. dah rumahtangganya haru biru....orang lain puak nak d salahkan.....

    ReplyDelete
  4. cuba ingat semula siapa yg kata wanita xboleh jadi pemimpin,
    kalaulah yg keluarkan kata-kata tu org UMNO/BN dah tentu sering diulang-ulang.adakah ini salah satu punca pemimpin PAS tidak menyokong w.azizah

    ReplyDelete
  5. Nak jadi MB Selangor, Jijah kena tunjukkan dulu jam Omega Nuar sebagai bukti beliau beritegriti & telus.

    ReplyDelete
  6. Masih ada lagi ke orang yang membela Anuar Brahim? kesian...
    Masalahnya ... melayu dan islam yang kerugian.

    ReplyDelete
  7. yang lantik Khalid jadi MB org PR, yang suruh Khalid berhenti org PR, yang arah ADUN Kajang berhenti org PR, yang buat langkah Kajang sampai orang Kajang kena keluar mengundi kali kedua org PR, yang nak lantik isteri sendiri jadi MB org PR, yang membantah calon MB orang PR, yang ugut nak keluar PR pun org PR, yang suruh keluar PR pun orang PR, tapi tu semua salah UMNO kan kan kan....

    ReplyDelete
  8. Budak-budak mentah yg baru kenal nenek kipas,muka mereka langsung tak mengetahui nenk kipas tu jari nlurus kelengkeng berkait,pembohong dan hipokrit tegar.Aku bersama PKR sejak hari pertama ADIL di tubuhkan tahu benar sipa Nenek kipas,lebik,hipokrit,kedekut dan pandai menggunakan orang utk kepentingan diri.Kedudukan sebenarnya tanyalah 'Abang Hamid' mengenei siapa sebenarnya al jubori dan nenek kipas ni sekali.Hamp[as maknusi.

    ReplyDelete
  9. Akui kelemahan diri...orang yg desprado tu selalu cari alasan....selalu salahkan org lain. Fikiran dah buntu jadi batu...sampai bila pun tak mengaku salah wpun ada bukti...inilah masyarakat katogori MERACAU DAN OTAK SUMBING. Hebat sangat ke diri mereka yg nak dilantik ni? Kelambu sendiri pun tak tahu nak jaga....nak muntahlah pulak...

    ReplyDelete