f KAMI TERPAKSA TABIK PADA PAS PASAL NI!! ~ Ikrar Pemuda

Saturday, June 21, 2014

KAMI TERPAKSA TABIK PADA PAS PASAL NI!!



Kami rakyat Selangor amat berbangga dengan keberanian empat ahli parlimen PAS untuk menghapuskan kuasa eksekutif MAIS.. [BACA DISINI]

Ulang sekali lagi...EMPAT AHLI PARLIMEN PAS...bukan DAP atau PKR..tapi PAS!!!


Kami amat kagum dengan keberanian empat ahli parlimen PAS ini..

Kami juga berharap agar semua ahli-ahli parlimen PAS menuntut agar dihapuskan kuasa-kuasa eksekutif bagi semua Majlis-majlis Agama Islam di semua negeri-negeri di Malaysia..

Nanti kami undi PAS bagi menang di PRU 14..Takbirrr!!

5 comments:

  1. Salah tu.Sepatutnya TAKEBEER!

    ReplyDelete
  2. Pas yg dolu bukan lah yg sekarang !..tapi penganut2 Pas masih dok bangga lagi...ceramah siang malam Volume full punya ! kesiaaaaan laaa

    ReplyDelete
  3. sekiranya di takdirkan pru14 di menangi PKR percaya lah;
    ISIS akan terbentuk atau akan memasuki malaysia. pejuang daulah islamiyah ... negara islam sistem khalifah ...

    jika ada sistem khalifah ... kembali ... raja-raja islam dan pemimpin negara islam kena bai'ah dengan khalifah ... sebab tu ada sebutan tak sekepala ...

    baca petikan ini

    ISIS tidak membuang masa... dan terus
    1 -ISIS adalah tentera Islam - DAulah Islamiyah bertanggungjawab mengembalikan kegemilangan Khilafah Islamiyah.

    2 - Wang yang di rampas dari hongleongbank dan publicbank adalah milik penduduk awam. Hanya imam yang akan mengedarkan kepada yang berhak. Sesiapa yang mencuri, tangannya akan dipotong

    3 - Semua lelaki Muslim dikehendaki menunaikan solat fardhu tepat pada waktunya di masjid.

    4 - dan memberi amaran kepada Sheikh atau mana-mana kabilah untuk tidak bekerjasama dengan DAP dan menjadi pengkhianat

    5 - Dadah, rokok dan alcohol tidak dibenarkan

    6 - Kepada pasukan polis, tentera dan anggota institusi kerajaan kafir, mohon bertaubat dan akan buka satu tempat khas untuk pengisyitiharan taubat.

    7 - Berkumpul dan membawa bendera-bendera nasionalist, membawa senjata adalah tidak dibenarkan. Allah memerintahkan kita bersatu padu.

    8 - Keputusan kami terhadap mana-mana maqam yang dijadikan kuil terutama sekali berhala di batu cave, penyembahan adalah jelas. akan dimusnahkan kesemuanya sama sekali.

    9 - Para muslimat dikehendaki menutup aurat, berpakaian sopan dan longgar. Muslimat dibenarkan untuk keluar jika mempunyai urusan

    10 - Ini adalah masa untuk berada di bawah pemerintahan Daulah Islamiyah.

    Nota : Alhamdulillah. ISIS tidak cuba memper*****kan penduduk Malaysia seperti kebanyakan ulama dunia dan pengikutnya yang hanya tahu na'am na'am na'am seperti kambing biri2 yang sering berkata 'hukum itu tidak sesuai, hukum ini tidak sesuai, kita perlukan masa, masyarakat perlu diberi kesedaran, hukum ini terlalu keras kelak masyarakat akan menjauhi dari Islam, hudud tidak sesuai lagi buat masa ini, masyarakat perlu dididik terlebih dahulu, suasana tidak mengizinkan, zalim kepada penduduk, tidak adil kerana hanya orang Islam saja yang dihukum, orang bukan Islam tidak dihukum, hukum Islam memalukan, terlalu extreme etc - ini semua adalah kenyataan celaka yang keluar dari mulut sicelaka. Mereka berasa diri lebih bijak dari Tuhan yang menciptakan segala-galanya, Dia lah yang mencipta masa, menciptakan suasana, mencipta masyarakat dan keadaan, Allah jua lah yang menciptakan si Muslim dan si kafir dan menciptakan undang2, mencipta zaman purba dan zaman moden, Dia jualah yang mencipta undang2 dan hukum2. Semoga kita dijauhkan dari golongan celaka ini. Semoga kita dijauhkan dari golongan yang ragu2 kepada hukum Allah.

    ReplyDelete
  4. Anom 1:26 Aku nak tanya satu saja. Dah makan ubat ke belum?

    ReplyDelete
  5. ANON 1.26 NI NAK TUNJUK HEBATLAH TU! INGAT NAK JALANKAN HUKUM ISLAM NI MACAM BUAT SUKAN TAHUNAN SEKOLAH KE? KEADILAN ADALAH DIUTAMAKAN!

    ReplyDelete