f GAMBAR KONTROVERSI MUKHRIZ..HABIS UMNO!! ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, June 18, 2014

GAMBAR KONTROVERSI MUKHRIZ..HABIS UMNO!!



Bapanya adalah seorang pemimpin legend!

Sape lagi kalau bukan Tun M..

Tapi itu tak bermakna anaknya boleh buat suka hati dia je di negara ini..

Nak tau apa dia dah buat?

Jangan keciwa wahai orang UMNO..

Mungkin dia tak sengajakan...

Mungkin hanya kebetulan..

Maafkan lah dia...










Jangan marah aaaa...

8 comments:

  1. Good one..kah..kah..
    Ada roti telur stopa..

    ReplyDelete
  2. Very funny! Ha,ha, ha

    ReplyDelete
  3. Roti Stopa dah rot.

    ReplyDelete
  4. Yg tengah juara sbb rotinya ada lubang kiri kanan. Sbelah kiri naib juara sebab ada satu lubang. Mukhriz kalah sebab rotinya biasa-biasa saja. Takde lubang!! Apa barang mukhriz...hehe. Jgn marah tokpa. Anda juara.

    ReplyDelete
  5. Kena saman lah kerana menjatuhkan maruah dan kedudukan orang lain termaktub dalam undang-undang.

    Ketawa lah sekarang, lain ari menangis teresak-esak.

    Padan Muka membuat fitnah cara tidak senonoh.

    ReplyDelete
  6. Orang-orang PAS buat-buat lupa pulak pasal spender Tok Pa. Video bukan super impose. Tok Pa dah bertaubat atau masih buat kerja tu lagi?

    ReplyDelete
  7. fitnah stopa buat roti canai ke? bodo ke ape mamat tu?

    ReplyDelete
  8. orang PAS biasa la. kena kat dia semua HALAL. orang yang tak sependapat dengan dia semua HARAM. seuai la dengan nama Parti kau tu hamPAS

    ReplyDelete