f PRK TELUK INTAN: KEGELIAN TAHAP GABAN (NSFW) ... JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI #MAH4TELUKINTAN ~ Ikrar Pemuda

Wednesday, May 21, 2014

PRK TELUK INTAN: KEGELIAN TAHAP GABAN (NSFW) ... JANGAN TENGOK KALAU TAK BERANI #MAH4TELUKINTAN



Dalam memilih pemimpin...

Orang kata jangan tengok pada luaran sahaja...

Pakai otak..jangan hanya pakai hati..

Relax...dan anda akan nampak wajah sebenar orang itu..

(AMARAN: Pesakit jantung, Ibu Mengandung di nasihatkan jangan tengok gambar ini)











4 comments:

  1. Bagi pengundi Melayu...Dyana DENGAN JELAS adalah BONEKA bagi Lim Kit Siang..tidak lgsg mewakili ruh Melayu...hanya make up sahaja utk menunjukkan yg DAP parti semua kaum..di Pemilihan CEC ada ke Melayu?

    Bagi kaum Cina..ini merupakan pengkhianatan kerana Dyana adalah kroni Lim Kit Siang..bukannya dipilih dari akar umbi ahli atau secara demokrasi untuk jadi calon untuk Teluk Intan...

    Bayangkanlah kalau mereka memerintah..semua yg dipilih sebagai pemimpin, dapat projek, dan sebagainya akan dipilih di kalangan kroni dan sedara mara..

    Sama jugak dengan pemilihan Ram Karpal..terus pilih anak mendiang Karpal Singh....Demokrasi?

    Fikir-fikirkanlah..

    ReplyDelete
  2. Dyana adalah pengajaran kepada UMNO ..
    Dyana adalah cabaran kepada UMNO
    Dyana adalah satu ketukan dan peringatan kepada umno

    kerana ..

    dlm umno , yg tua-tua tak mahu lepaskan jawatan, yg muda2 disuruh diam , disuruh menunggu , konon masih muda, ubun2 masih lembik ..
    dlm umno, nama saja muafakat, hakikatnya yang membuat kata putus ialah PM , atau pengerusi perhubungan Umno ,

    sebab itu , jangan salahkan DAP atas kebijakan mereka mempergunakan dan memanipulasi keadaan, kerana umno tak mahu berubah dan tidak dapat diubah ..

    ReplyDelete
  3. adakah Dyana mewakili generasi muda Melayu? Think Again!

    Dia tak lebih hanya boneka macam wan azizah kepada Bang Non..

    Tak payah terpesona dengan menggunakan bakat-bakat muda DAP tu..
    Kalau ikutkan dia tak mewakili pon kepimpinan muda DAP..tetapi hanya menjadi PROXY DINASTI Lim Kit Siang..

    Kenapa dia tak letak wakil2 dari DAPSY di situ?

    Kalau macam gitu...adakah dengan letak setpol2 Najib yg muda2 atau setpol2 menteri yg muda2 jadi calun orang UMNO dan rakyat melompat gembira?

    Tak dinafikan bahawa perlu generasi muda dalam kepimpinan..bukan takde..ade je dalam UMNO..cuba tak ditayang lebih2 macam org dok tayang muka Dyana di media akhir2 ini...

    Cari maklumat lebih bro..sebelum membantai..

    ReplyDelete
  4. Wan azizah yg betanding di kajang baru ni dia masih muda lagi apa.

    Lim kit siang masih remaja apa. Baru nak rasa kuasa je apa.

    Haji hadi mad sabutoh mustapa ali wal sependar masih remaja apa.

    Tak mcm beend. Dah tua2 semua.

    ReplyDelete