f PAS KATA DAP PARTI KAFIR? CALON DAP KAFIRKAH? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, May 20, 2014

PAS KATA DAP PARTI KAFIR? CALON DAP KAFIRKAH?



UMNO bukanlah parti yang sempurna..tapi UMNO tak kurang jasanya pada umat Islam di bumi Malaysia ini...Melalui UMNO umat Islam bersatu dan dapat mengecap banyak kejayaan..

Bagi PAS..ini semua tak betul..UMNO dikatakan tolak Islam..Walaupun DAP tolak hudud dan negara Islam, tapi PAS kata OK..alasannya PAS kata DAP parti kafir..


APA??

PARTI KAFIR??

Baca ni..



So??

Calon DAP di Teluk Intan KAFIR kah???

Kah kah kah...

Yang calun DAP tu pon boleh tahan sengal..PAS dah label parti kafir pon...dok sebok gak nak jadi ahli parti tu..atau dia tak kesah tak tau lah kan..


Tapi sekarang PAS pon terhegeh-hegeh sokong calun yang PAS sendiri KAFIRKAN

Macamana tu? Sapa game sape ni? Hahahah...


Dari Orang Teluk Intan Untuk Teluk Intan!!


4 comments:

  1. PAS dah banyak melePAS dan terlePAS, melePAS peluang untuk mengiratkan persaudaraan islam,melepas memajukan negeri serambi Mkah,melepas untuk memberi air bersih, melepas untuk membangunkan negeri Kelantan, macam macam lagi melepas, dan terlepas peluang nak abang adik besaudara sesama islam sebab to guru yang cetek ilmu, terlepas nak dapat adakan hudud dan yang paling besar, terlepas air kote di lopak lopak muda dan comel...PAS dalam perlembaggaan nya menegakkan islam, tapi kenapa ianya tidak di lakukan...adakah ini cuma laungan untuk politik..sayang perjuangan PAS sekarang untuk membesarkan perut, dan menambah kekayaan diri sendiri...mana perjuangan mu PAS, ikrar mu PAS..anak muda calun ini membawa kehinaan ugama islam dan kamu masih buta mata...

    ReplyDelete
  2. Salam Bro,Allah Yang Maha Mengetahui dan Yang Maha Bijaksana.Dengan sikap PAS hari ini,aku yakin Allah akan menyerlahkan kebangangan pemimpin PAS.Insya Allah.

    ReplyDelete
  3. Mulut kata nak ke Islam, tindak tanduk pulak menyokong kekufuran.
    Pakaian mcm org baik baik, akhlak pulak serupa Dzul Khuwairish.

    ReplyDelete
  4. pakai jubah, siap serban tapi pergi dangdut...itulah pas. pakaian lain, hati perut lain....

    ReplyDelete