f CINA RAMAI UNDI PAS, SEKARANG NAK MARAH PAS KAH? ~ Ikrar Pemuda

Friday, May 9, 2014

CINA RAMAI UNDI PAS, SEKARANG NAK MARAH PAS KAH?


Selepas PRU 13, Pakatan Haram begitu bangga ramai pengundi Cina menyokong parti PAS.. dan Pakatan begitu bangga kerana PAS diundi kaum Cina sambil menolak MCA dari BN...

Tengok benda-benda ni kat bawah ni..

  






Bangga kan?

Mereka begitu bersungguh-sungguh tolak BN yang dikatakan penuh perkauman..zalim..korup dan sebagainya walaupun rakyat Malaysia hidup makmur dan harmoni sejak merdeka lagi..kecuali tragedi 13 Mei 1969...secara keseluruhan, negara berbilang kaum sentiasa dalam keadaan aman dan harmoni..

Walaubagaimanapun, mereka lupa bahawa, tujuan PAS ditubuhkan adalah untuk menegakkan negara Islam dan hukum hudud adalah MODAL PAS untuk memancing undi orang Melayu...dan kami percaya, itu bukan setakat modal..tapi perjuangan PAS..

Kini isu hudud mula timbul...UMNO yang sebelum ini tidak selesa dan tidak bersedia untuk amalkan hudud di dalam pentadbiran sudah mula berubah fikiran dan mula menerima Hudud...PAS yang dulu selalu menyalahkan UMNO kerana menolak hukum hudud seharusnya gembira dengan perkembangan ini. Malah PAS juga dijemput untuk membawa usul Hudud ke Parlimen kerana PAS punyai pengalaman menggubal hudud di Kelantan dan Terengganu..

Adakah pengundi PAS di kalangan kaum Cina patut bantah PAS yang mereka undi untuk bawa usul hudud ke Parlimen? Patutkah mereka salahkan PAS? Adakah PAS kini tersepit nak dengar cakap para pengundi kaum Cina mereka atau kekal membawa usul hudud ke Parlimen?

Mungkin pengundi kaum Cina patut tanya pada PAS..

APA LAGI PAS MAU?

3 comments:

  1. Sapa sangka pas yg tak cerdik tu boleh bodohkan pengundi cina dengan begitu bergaya.

    ReplyDelete
  2. Oi melayu kita tak bodoh la. Kita tahu isi perut melayu pas .

    ReplyDelete
  3. letak lembu atau kerbau pun org cina bagi undi punya..asal bukan UMNO/BN...melayu2 dlm PR ini toksah nak bangga hangpa menang..tu banyak undi dari org kapir lo..kan dah terhutang budi..tapi takpe..asal bulan2 gaji masyuk...

    ReplyDelete