f PEMIMPIN UTAMA PAKATAN SOKONG GST? ~ Ikrar Pemuda

Tuesday, April 22, 2014

PEMIMPIN UTAMA PAKATAN SOKONG GST?



Mamat ni dulu dia orang UMNO...orang besor dalam UMNO..

Dia juga pernah bawa usul GST ke parlimen...ye lah mamat ni lah..

tapi sekarang..bila mamat ni tiada dalam UMNO...geng-geng dia termasuk anak dia buat kacau dalam Parlimen tolak GST..

cer tengok sape mamat tu...


Ya..pada 1992 Anwar sebagai Menteri Kewangan pernah umumkan GST akan diimplemtasi pada 1993...

Kenapa sekarang anak dia tolak plak? Pakatan elok pi tanya kat Anwar apa pasal dulu dia setuju GST?

1 comment:

  1. Apa nak herankan, kalau Anwar Ibrahim makan tahi pun dia orang makan jugak....

    ReplyDelete