f PAKATAN JIMAT RM500 JUTA DUIT RAKYAT DAN RAKYAT MENDAPAT FAEDAH! ~ Ikrar Pemuda

Saturday, April 12, 2014

PAKATAN JIMAT RM500 JUTA DUIT RAKYAT DAN RAKYAT MENDAPAT FAEDAH!


Pakatan Rakyat memang pandai jimatkan duit rakyat!!

Sebagai bukti, kerajaan Selangor berjaya jimat RM500 juta duit rakyat..


Walaupun akhirnya rakyat terpaksa alami catuan air sebab projek Langat 2 tak jalan..

Tapi pada masa yang sama, mansuhkan 7% diskaun rumah rakyat..

Selangorkuncup..

2 comments:

  1. Kerajaan Kapir memang macam ni, Tuhan dah tunjuk contoh bilamana kapir perintoh, segala hal kebajikan asas manusia pun tak dipedulikan langsung. Air yang jadi bahan asas kehidupan segala makhluk Tuhan di muka bumi pun tidak terurus lagi nak cakap besar nak perintah Negara Malaysia yang sangat kompleks ini. Tu sebabnya umat Islam wajib tolak kerajaan kapir yang sangat buruk perangai ini. Teruk dan buruk mana pun pentadbiran BN/Umno di Selangor ni, tidak pernah mengabaikan kebajikan rakyat marhein sehingga tahap menyiksa dan membodohkan rakyat Selangor. Boleh pulak Syabas ikut rentak kapir dengan mengatakan dalam tempoh catuan ini rakyat akan dapat bonus air. Apa punya bodoh punya manusia buat statement begini. Bila mana kamu tidak dapat memberikan bekalan air seperti mana yang patut, boleh pula kata nak bagi bonus air pula. Memang dasar kucing kurap punya kerajaan haram jadah Pakatan haram jadah, sial menyusahkan orang.

    ReplyDelete
  2. Hari hari hujan tapi air masih di catu.Katanya hujan tidak turun di kawasan tadahan,habis tu hujan yg turun tu terus hilang camtu ker?hukum akal leh fikir la bila hujan turun air meresap ke bumi kumpul di sungai sungai dan akhirnya ke kawasan tadahan takkan leh hilang camtu jer.Tu la dulu lagi dah bagi cadangan luluskan Projek Langat 2,tapi keras kepala sudahnya rakyat yg tanggung nak basuh berak pun air bercatu.Inilah dia:Hakim Rakyat,Perhimpunan Rakyat,Reformasi Rakyat,Belanjawan Rakyat,Suara Rakyat sudahnya PERBODOHKAN RAKYAT

    ReplyDelete